Canadien
Medlem
Vouchern tillbaka också?Då det var en bonusresa, och efter lite om och men med olika budskap från olika avdelningar, så återfick vi till också stora delar av poängen till slut.
Vouchern tillbaka också?Då det var en bonusresa, och efter lite om och men med olika budskap från olika avdelningar, så återfick vi till också stora delar av poängen till slut.
Vouchern tillbaka också?
och gav till och med bort sin egna privata migränmedicin.
Ett tips för kall öl, beställ flera öl eller andra drycker på burk och ställ dom bredvid varandra så håller de kyla lite bättre. Man kan även ställa ner dom på golvet vid fönstret om man sitter där då det brukar dra lite kallt.Visa bifogad bild 75700 Kanske egentligen inte ska praisa då det borde vara så här hela tiden . Sitter på SK945. Fick CU till Plus med ingen bredvid mig. Internet fungerar bevisligen bra (kanske har att göra med att planet är typ 30 % fullt och i Plus är vi 13 pers). Maten var apgod. Har aldrig ätit en sådan mör kyckling, på ett plan alltså. Å kolla in efterrätten. Typ den saftigaste marsipantårtan någonsin. Det enda som man kan klaga på lite är det här med att envisas med att servera all dryck till nötterna. Min Northern Trails hinner ju bli pissljummen till maten. Det och att det inte skett något av i närheten till Diamond recognition.
Helt sjukt att man ska behöva göra så. Totalt under all kritik.Ett tips för kall öl, beställ flera öl eller andra drycker på burk och ställ dom bredvid varandra så håller de kyla lite bättre. Man kan även ställa ner dom på golvet vid fönstret om man sitter där då det brukar dra lite kallt.
Ja det finns mycket att önska, finns ju de som tar med egna glas ombord för att få proper glassware till olika drycker.Helt sjukt att man ska behöva göra så. Totalt under all kritik.
Håller verkligen med. Jag fick gå och be om ett nytt glas med is och citron till min gt idag - när det var dags för drinken innehöll glaset en skvätt vatten och en citronskiva. Men man kan ju gå till galleyt och be om ny öl/vin etc ocksåHelt sjukt att man ska behöva göra så. Totalt under all kritik.