Double Trouble
Medlem
Vad står det på ditt hyreskontrakt? Dvs när står det att de förväntar sig att bilen är tillbaka?
kl 18:00 i dag
Vad står det på ditt hyreskontrakt? Dvs när står det att de förväntar sig att bilen är tillbaka?
Då behöver du prata med någon för att ändra det. Helst vill du prata med stationen, men om det inte går så ring centralt. Risken är dock att något blir knas med bokningen då.kl 18:00 i dag
Då behöver du prata med någon för att ändra det. Helst vill du prata med stationen, men om det inte går så ring centralt. Risken är dock att något blir knas med bokningen då.
Förvisso sant, kanske inte är den ordinarie personalen.
Kan fråga här på BC i stället då. Tror ni det är viktigt när man lämnar tillbaks bilen så länge det är inom de 3 dygn man betalat för? Jag har sagt att jag ska lämna tillbaks den kl 18 i dag. Men det skulle passa bättre att lämna den i morgon. Så länge jag lämnar den innan 17 i morgon är det inom de 3 dygnen.
Det här var intressant information. Jag har en hyra som slutar imorgon kl 10:00. På mitt kontrakt står ”Avslut 02 April 18 1000”. Du menar alltså att kontoret är stängt om jag åker dit då? Kan jag alltså vänta till kl 15 med att lämna tillbaka bilen? Kan man ringa kundtjänst för att få detta bekräftat?Parkerar utanför kontoret och går fram till dörren. På dörren står det att de öppnar igen den 2 April kl 15:00. Om man behöver återlämna sin bil innan dess kan man ställa den i parkeringsgaraget vid Åhléns men parkeringsavgiften (480 kr) kommer läggas på hyran.
Det här var intressant information. Jag har en hyra som slutar imorgon kl 10:00. På mitt kontrakt står ”Avslut 02 April 18 1000”. Du menar alltså att kontoret är stängt om jag åker dit då? Kan jag alltså vänta till kl 15 med att lämna tillbaka bilen? Kan man ringa kundtjänst för att få detta bekräftat?
Svarar mig själv efter ett samtal till kundtjänst. De bekräftade att kontoret öppnar kl 15:00 imorgon. Först ville de att jag skulle lämna vid Globen-kontoret men när jag frågade om det gick bra att lämna kl 15 vid Klarabergsviadukten istället så sa hon att det var bättre! Passar mig utmärkt att ha bilen lite längre så bara glada miner härDet här var intressant information. Jag har en hyra som slutar imorgon kl 10:00. På mitt kontrakt står ”Avslut 02 April 18 1000”. Du menar alltså att kontoret är stängt om jag åker dit då? Kan jag alltså vänta till kl 15 med att lämna tillbaka bilen? Kan man ringa kundtjänst för att få detta bekräftat?
Tänk på att "inte hämta ut" är inget du kan räkna med.
Jag pratade med Avis bromma i veckan och det var totalt omöjligt, jag var tvungen att hämta bilen och köra den från parkeringe. Något annat var inte acepterat.