Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Kanske redan rapporterats.
Jag bokade om en hyra från december till förra veckan. Samma typ av dagar på originalet som på ändringen, tor-sön.
Poängen kom in idag från den ombokade och flyttade hyran. :)
Jag ringde in till vanliga kundtjänsten vid ändring.

Jag gjorde samma sak för någon vecka sedan (ringde till centrala kundtjänst) och var tydlig med att jag de inte skulle ändra så att poängen uteblir. Trots det avbokade de hyran och bokade en ny, vilket naturligt medför att poängen inte hänger med.

Kan dock rapportera att jag, efter att ha följt Meazzas steg, fick in poängen i efterhand. Om någon annan råkat ut för samma sak finns det därför lite hopp om att få 10k poäng iaf :D

Ni som har erfarenhet av att ringa till Klarabergsviadukten. Hur länge brukar ni få stå i kö? Förra veckan när jag ringde tog det cirka 20 minuter innan någon svarade. Nu har jag väntat i en timma. Har svårt att tro att det är någon rusning där vid denna tiden en söndag.

Idag är det inte bara söndag, det är också Påskdagen. Det är ju möjligt att öppettiderna och bemanningen är därefter.

Förvisso sant, kanske inte är den ordinarie personalen.

Kan fråga här på BC i stället då. Tror ni det är viktigt när man lämnar tillbaks bilen så länge det är inom de 3 dygn man betalat för? Jag har sagt att jag ska lämna tillbaks den kl 18 i dag. Men det skulle passa bättre att lämna den i morgon. Så länge jag lämnar den innan 17 i morgon är det inom de 3 dygnen.

Kan fråga här på BC i stället då. Tror ni det är viktigt när man lämnar tillbaks bilen så länge det är inom de 3 dygn man betalat för? Jag har sagt att jag ska lämna tillbaks den kl 18 i dag. Men det skulle passa bättre att lämna den i morgon. Så länge jag lämnar den innan 17 i morgon är det inom de 3 dygnen.
Vad står det på ditt hyreskontrakt? Dvs när står det att de förväntar sig att bilen är tillbaka?

Toppen