Meazza
Medlem
010-4948050.Oj, Klarabergsviadukten i Stockholm![]()
010-4948050.Oj, Klarabergsviadukten i Stockholm![]()
Tänk på att "inte hämta ut" är inget du kan räkna med.Jag har en hyra som bokades under denna kampanj. Hyran är från en fredag till en måndag sommar i min hemstad.
Nu har jag bokat en jobbresa till Skåne där jag kommer hyra en bil inom ”7000-kampanjen”. Denna resa är torsdag till fredag samma vecka. Jag funderar då på att boka jobb-hyrbilen torsdag-söndag för att få 7000 poäng och samtidigt ha kvar bokningen hemma, betala den och komma överens med det kontoret att inte hämta ut bilen (som flera i tråden rapporterat kan fungera).
Tror ni att jag kommer få 10 000 resp. 7 000 p för dessa hyror eller faller det på att man inte får ha efterföljande hyror? I detta fall blir det snarare överlappande hyror, som dessutom är i olika städer....
Vilket kontor pratar vi om? Jag skulle ringa och fråga om det är OK. Ju tidigare du frågar desto troligare är det att de går med på det.Jag funderar då på att boka jobb-hyrbilen torsdag-söndag för att få 7000 poäng och samtidigt ha kvar bokningen hemma, betala den och komma överens med det kontoret att inte hämta ut bilen (som flera i tråden rapporterat kan fungera).
Vilket kontor pratar vi om? Jag skulle ringa och fråga om det är OK. Ju tidigare du frågar desto troligare är det att de går med på det.
Ring Västerås och fråga om du måste hämta ut bilen. Har du tur så behöver du inte göra det.Västerås tågstation och Lund Bangatan
Inte på samma station, men på olika stationer ska det gå, har inte provat själv dockKan man ha flera bilar samtidigt och ändå få poäng för varje bil?