Känns som vi är rätt fast, tror tyvärr inte vi kommer lyckas flyga fram och tillbaka från Oceanien till Sydamerika

Jag gick bak och kollade mer i Nordamerika och hittade ett alternativ som skulle göra att vi klarar av att ta oss ner till Sydamerika från San Diego (SAN, som var sista stoppet i Nordamerika).
Dvs vi hoppar tillbaka till SAN, och sedan flyger SAT-TLC-CUN-CZM-MIA.
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Från Miami (MIA) finns det flera alternativ ner till Sydamerika som är okej!
Flighten SAT-TLC trafikeras iofs inte längre men
har varit en reguljär linje som Interjet trafikerade 3ggr i veckan (finns med i Openflights och hittade en källa på att flighten har trafikerats).
Lite fult kanske... men det står inget i reglerna att reguljärflyget fortfarande måste trafikeras

Interjet, #2 in Mexican domestic market, now expanding international network to US (New York and California) | anna.aero
Övriga flighter trafikeras regelbundet och är ej svårt att hitta flightnr (jag har dubbelkollat)
Däremot så har vi gjort 19 stop i Nordamerika (om jag har räknat rätt) och därav har vi bara 1 stopp kvar för hemvägen (dvs från Asien-Nordamerika-Europa). Men tror det borde gå med ett stop (tex ORD som vi precis klarar av utan att korsa tidigare flighter).
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Vad säger ni, skall vi hoppa tillbaka till SAN och göra ett nytt försök att lyckas besöka alla världsdelar (Även om vi har lagt en hel del energi och tid på att undersöka alternativ i Asien så kanske det kan komma till användning igen)?