Senaste nytt

Utmaning/Lek: Jorden runt med riktiga flyg 3.0.1

Har tre stop kvar för att komma upp till 15 stop och det är inga problem att hitta det inom ASEAN.
Ska vi sedan tillbaka oceanien->asien->nord amerika har vi sparat mycket av kina tills dess ;) (och hela indien för den delen)

Jag är på Annexet och jobbar till ca kl 23 men håller på att titta på en lämplig rutt i Australien/Nya Zeeland/Oceanien, både till Sydamerika och tillbaka till Asien.

Lämplig rutt till verkar vara från Asien till Australiens Östkust, vidare till några småöar, Sydamerika, och därifrån på något sätt till Auckland, Adelaide, in i Australien, Darwin till Denpasar och norrut i Asien.
Hur vi lyckas vet jag inte men så ser min tanke ut just nu. Kollar som sagt tillfällig rutt just nu men kan ju inte avslöja det än, vi alla ska ju lägga sitt förslag i sin ordning. :)
Så tar vi det därifrån senare.

@ekf har du en väg viadre från din australiensiska destination?
Har själv hittat en väg till Darwin men ingen väg vidare sen. Också hittat en väg till Port Moresby och ett alt. två stopp efter det men sen är man fast på en söderhavsö...
Finns säkert andra sätt in i oceanien men att klara 15 stopp känns som en omöjlighet :(

Toppen