Då blir det nog endast när man har bokats i vissa bokningsklasser. T ex som Miles&More.Höj gränserna, dela ut vouchers som går att applicera direkt.
Man kan ju ha flera vouchers efter handHöj gränserna, dela ut vouchers som går att applicera direkt.
Absolut och det är väl rimligt. Det är ett riktigt värde i en sådan voucher.Då blir det nog endast när man har bokats i vissa bokningsklasser. T ex som Miles&More.
Fått detta förr om åren med bl a Swiss. Minns speciellt en väldigt trevlig purser i Swiss business...Jag tror att de kan se skillnad på åtm EBG och EBD/P. När jag som EBD flugit med Lufthansagruppen tillsammans med vänner som bara är EBG är det bara mig de har hälsat på.
What? Det skulle jag vilja se...Jo, det har väl rapporterats här i någon tråd för länge sedan att vissa t.o.m visas som HON som EBD.
Jag tycker lounge vouchers var ganska bra. En trevlig gåva till vänner och kollegor eller ett bra sätt att hantera att man är för många för att få gästa in alla i sällskapet.Apropå upgrade vouchers...
De enda vouchers jag sett till genom åren är loungevouchers. Vad jag nu som *G/EBG skulle med dem till. Gav ju bort dem här på BC istället... Och det var ju kul att till slut träffas IRL i Barcelona i oktober, @Joakim!![]()