Agö
Medlem
Ganska nytt. Finns info i annan tråd.Gjorde precis en ändring på en AMEX 2-4-1 och slapp betala pga att jag är Diamond, något nytt?
Ganska nytt. Finns info i annan tråd.Gjorde precis en ändring på en AMEX 2-4-1 och slapp betala pga att jag är Diamond, något nytt?
Jag tror att de kan se skillnad på åtm EBG och EBD/P. När jag som EBD flugit med Lufthansagruppen tillsammans med vänner som bara är EBG är det bara mig de har hälsat på.Plötsligt händer det! Fick recognition ombord i Economy på ett flyg ARN-VIE! Det var såklart inte med SK som aldrig skulle komma på tanken utan pursern från OS som välkomnade med "herzlich willkommen Herr A". Gissningsvis välkomnades väl alla med *G för han kan väl inte SE skillnad på EBG/D/P.
Jo, det har väl rapporterats här i någon tråd för länge sedan att vissa t.o.m visas som HON som EBD.Jag tror att de kan se skillnad på åtm EBG och EBD/P. När jag som EBD flugit med Lufthansagruppen tillsammans med vänner som bara är EBG är det bara mig de har hälsat på.
Lufthansa strösslar inte ut sina *G som SAS heller, så det blir lite färre att hålla reda på per flight.Jasså, ja då är det ju nästan än mer sorgligt att en konkurrent till SAS lyckas men inte de själva...![]()
Jasså, ja då är det ju nästan än mer sorgligt att en konkurrent till SAS lyckas men inte de själva...![]()
Jag har hittills, när jag får recogbition, fått det av LH och OS.
Dock skall SAS ha lite cred då det ibland harklas Diamond när dryck skall betalas.
De borde fylla på med uppgraderingsvouchers. Minst 4 longhaul /år.