Kimmen00
Medlem
Mycket trevligt.. poängen ramlade in.. 150k poäng.. mot 450 innan årets slut!
Mycket trevligt.. poängen ramlade in.. 150k poäng.. mot 450 innan årets slut!
Får man som lite halvt efterbliven Tysklandsboende fråga om det är vanligt med en kredit på 150 000 kr i månaden i Sverige nu för tiden, eller är det speciellt för detta kort? Här i Deutschland kan man nog lugnt utgå ifrån att banken skulle vilja se en nettomånadsinkomst på minst 1/3 men helst 1/2 det beloppet för att bevilja den månadskrediten. Nu fattar jag att de flesta här inte är direkt fattiga, men det låter ändå som en grymt hög "allmän" kredit i mina öron
Snyggt. Ja den här 1:1 intjäningsmodellen skulle de köra jämt.Mycket trevligt.. poängen ramlade in.. 150k poäng.. mot 450 innan årets slut!
Fick också mina poäng, dock inte alla (endast typ 2/3). Måste ringa kundtjänst och fråga.
De har väl något brytdatum som ligger före månadsskiftetFick också mina poäng, dock inte alla (endast typ 2/3). Måste ringa kundtjänst och fråga.
Logga in och kolla om det kan vara så att bokföringsdatum för alla transaktioner verkligen blev i oktober? Vill minnas att jag läste någonstans att det är bokföringsdatum, inte transaktionsdatum, som gäller för poängintjäning.Fick också mina poäng, dock inte alla (endast typ 2/3). Måste ringa kundtjänst och fråga.