D100 skrev:Helt plötsligt så händer det!Sitter med familjen på väg hem från Gran Canaria till stockholm, sitter på rad 9 direkt efter Plus, flygvärdinnan kommer fram och ska ta beställning. Jag beställer dryck till hela familjen, smörgås till sonen och godis till tjejerna i familjen. När det är dags att betala så visar jag snällt fram mitt D-kort för att påminna att dryck ska exkluderas. Flygvärdinnan säger det är lungt jag har koll på dig med en glimt i ögat, när betalningen av mat och godis är klart så lägger hon i en högre växelHon frågar om vi inte önskar något mera och kommer med en hel del förslag från sortimentet. Jag svarar lite osäkert med att en extra chipspåse skulle sitta fint, då får jag både chips, chocklad och läsk. Sedan så fortsätter det så under hela flygningen med allt från bubbel, chocklad till nötter. Nästan varje gång hon gick förbi så fick jag frågan om vi önskade något meraNu tror jag hon hade dåligt samvete för hon råkade slå in lite fel på betalningen men hon gott gjorde det med råge under hela resan, familjen älskade det och redan när vi gick av så pratade frugan och barnen om nästa resanNär vi gick av så tackade jag naturligtvis för väldigt bra service till personalen.Man är nog väldigt svältfödd på uppmärksamhet som diamond så när någon ger en så bra service så blir man superglad!Klicka för att utvidga...