Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Jag sitter oftast på flighten CPH-ARN och får förklara att läsk är gratis för Diamond och visa kortet och allt för oftast så ser personalen ut som jag visar något som dom aldrigt har sett förrut...

Jag ångrar idag att jag inte tog namnet på flygvärdinnan så jag kunde skicka beröm direkt till sas. Fasiken vilken grym resa vi hade hem, reslutatet blev att vi bokade resa till AMS och Malta till sommaren direkt när vi kom hem :)
Aldrig upplevt det TYP!!
Oftast får jag de jag vill, ibland har jag blivit erbjuden något snacks till gratis.

Blir jag ifrågasatt brukar de "endast" säga:
- Du är Diamond va?

Hur ofta får du förklara dig själv? Känns skumt heheh...

Så har jag äntligen gjort min 90nde resa och väntar nu spänt på att EB status ska uppdateras. Lär väl bli som när jag nådde Guld att det tar två veckor för dem att pilla dit de sista flygningarna. Nåväl, nu har jag gjort mitt, nu får SAS göra sitt :)
Grattis till diamantnivån! :)

Om du samlat ihop bra med poäng får du gärna följa med på businessresa till Tokyo med mig hehe.

Grattis! Vad blir din första åtgärd som nybliven Diamant?

Tack! Bra fråga, blir nog till att vänta tills jag får min EBD-status och se vad som erbjuds. Är rätt trött på att resa just nu :), så helst vill jag slippa ett tag. Har bara en resa till Århus planerat i december.

Grattis till diamantnivån! :)

Om du samlat ihop bra med poäng får du gärna följa med på businessresa till Tokyo med mig hehe.

Tackar! Jag flyger i princip endast inom Norden, så det blir inte mycket poäng samlat tyvärr. Tror jag skrapat ihop 200K sen jag började flyga SAS i mars. Har under 90K just nu, men ska börja samla mer inför nästa sommar tänkte jag. Vara lite smartare när jag bokar hotell, bil etc

Grattis. En annan kämpar för att behålla silver, haha.

Tackar, ja då har du en bit kvar ;)

Racet börjar! Hinner jag över gränsen före eller efter att Amex poängen landar? De kommer ibland i Nov och ibland i Dec - och är det Nov blir det tight! Har ju en hel vecka på hemmaplan nu!

Något ska man ju fundera på en söndagskväll!
56b32cd7eb63f11475e6fd9e37b94ef8.jpg

Racet börjar! Hinner jag över gränsen före eller efter att Amex poängen landar? De kommer ibland i Nov och ibland i Dec - och är det Nov blir det tight! Har ju en hel vecka på hemmaplan nu!

Något ska man ju fundera på en söndagskväll!
56b32cd7eb63f11475e6fd9e37b94ef8.jpg
Lyllos som får ihop poäng isf flygningar. Själv fick jag ”slita” ihop 90 flighter för att nå Diamant ;)

Toppen