aldrighemma
Medlem
Kom fram efter cirka en timme idag... Det var Svensk kundtjänst som svarade till slut.
De verkar ha en del fortsatta problem, idag kommer jag fram till telefonkön men gav upp efter 30 minuter. Försökte då få dem att ringa upp mig men trots att jag kan se att jag knappat in rätt telefonnummer (är ju ganska enkelt att se på mobilen) så upprepar de olika felaktiga telefonnummer när de ska bekräfta vilket nummer de ska ringa upp. Gav efter 3 försök upp...nytt försök imorgon![]()
Har Tallin ändrat tillbaka till måndag-fredag?Japp.
Kontakt till Tallinn där man bokar resorna med sin 2-4-1 voucher
Telefonnummer: 018-480 91 67
Öppettider (måndag-söndag): 9-17
Har Tallin ändrat tillbaka till måndag-fredag?
Ja, tyvärr sen en tid tillbaka (typ somras)
Precis, och om det dyker upp ett bra LH first under helgen så måste du hålla dig till på måndag morgon innan du kan ringa in och boka om.Så man kan bara boka sin 2-4-1 eller ändra en sådan om det dyker upp bättre alternativ t ex med LH First mån-fre?
Om det gäller Star Alliance-bokningar, ja. Rena SAS-bokningar går att göra som vanligt på hemsidan 24/7.Så man kan bara boka sin 2-4-1 eller ändra en sådan om det dyker upp bättre alternativ t ex med LH First mån-fre?
Jag tror faktiskt att du kan ändra den via vanliga EuroBonus kundtjänsten. De kan ju sedan någon vecka boka resor 2-4-1 med andra Star Alliance-bolag så utgår ifrån att de då även kan ändra existerande bokningar (har själv bara bokat via dem). Kompetensnivån verkar ju ocksåenligt min och några andra tråden kanske inte vara så bra så frågan är om de lyckas boka om.Så man kan bara boka sin 2-4-1 eller ändra en sådan om det dyker upp bättre alternativ t ex med LH First mån-fre?