Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ringde imorse och kom fram efter en halvtimme. Tyvärr kunde jag inte boka om p.g.a. "married segments". Hittade en ny variant och ringde vid 15-tiden och väntade en timme och tio minuter innan jag kom fram. Lyckades dock boka om till en väsentligt bättre rutt till Singapore (Swiss istället för Air China) så efter mycket väntan är jag iallafall nöjd.

Tallinn svarade. Pratade med svensk kundservice igår, men Tallinns personal är klart bättre än den svenska när det gäller 2 4 1-bokningar.

Last edited:
De verkar ha en del fortsatta problem, idag kommer jag fram till telefonkön men gav upp efter 30 minuter. Försökte då få dem att ringa upp mig men trots att jag kan se att jag knappat in rätt telefonnummer (är ju ganska enkelt att se på mobilen) så upprepar de olika felaktiga telefonnummer när de ska bekräfta vilket nummer de ska ringa upp. Gav efter 3 försök upp...nytt försök imorgon :)

Samme for mig.. Waste of time.

Sygt at man skal sidde og vente en time for at være helt ærlig..

Smidigt med onlinebokningen på SAS uppdaterade hemsida, där nu vouchern syns på ett snyggt sätt i bokningen!
Skärmavbild 2017-10-26 kl. 21.06.08.png
Trycker man på "Visa erbjudanden!" ovan så kan man välja sin voucher.
Skärmavbild 2017-10-26 kl. 21.06.20.png

Så man kan bara boka sin 2-4-1 eller ändra en sådan om det dyker upp bättre alternativ t ex med LH First mån-fre?
Jag tror faktiskt att du kan ändra den via vanliga EuroBonus kundtjänsten. De kan ju sedan någon vecka boka resor 2-4-1 med andra Star Alliance-bolag så utgår ifrån att de då även kan ändra existerande bokningar (har själv bara bokat via dem). Kompetensnivån verkar ju ocksåenligt min och några andra tråden kanske inte vara så bra så frågan är om de lyckas boka om.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen