Canadien
Medlem
Ja, kan ju ha ändrats men jag skulle gissa på dålig agentPå ett och samma bokningsnummer via Tallin? De tvärvägrade när jag ringde och försökte göra detta för någon månad sedan.
Kanske jag som fick tag i en ”dålig” bokare.
Ja, kan ju ha ändrats men jag skulle gissa på dålig agentPå ett och samma bokningsnummer via Tallin? De tvärvägrade när jag ringde och försökte göra detta för någon månad sedan.
Kanske jag som fick tag i en ”dålig” bokare.
Någon som har lyckats ringa till Tallinn idag?, har försökt hela dagen utan att komma fram, samtalet bara bryts efter det inspelade meddelandet. Jag kommer aldrig till kön med hiss musik ens...
SAS har problem med telefonerna idag, de felsöker
Jag hade också problem att komma fram och ringde "vanliga" telefonnumret (0770-727 727). Tänkte höra om de kunde koppla mig vidare till Tallinn men fick beskedet att det inte skulle hjälpa för att komma runt telefoniproblemen de just nu har.Kom kom igennem til que hvor der så blev lagt på efter 30 min....![]()
Vad som dock förvånade mig var att de nu kunde boka Amex 2-4-1. Han jag pratade med sa att de har kunnat göra det några veckor så löste sig ganska smidigt.
Tror definitivt de har sämre kunskaper, jag hade 2 vouchers jag ville använda och den ena var en lite krångligare resa där han jag pratade med påstod att han inte hittade de flighter jag hänvisade till (hade kollat tillgänglighet viaUniteds hemsida innan) och jag hade inte tid att sitta och försöka få honom att hitta rätt. Jag fick dock den ena resan (till Bangkok) bokad, den andra var det inte så bråttom med så tänkte försöka ringa Tallinn någon annan dag för att få den hanterad.Samma här - men antingen hade jag otur eller så är det fakta att den ”vanliga” kundservicen har sämre kunskaper än Tallinn. Jag ska göra ett nytt försök imorgon.
Tror definitivt de har sämre kunskaper, jag hade 2 vouchers jag ville använda och den ena var en lite krångligare resa där han jag pratade med påstod att han inte hittade de flighter jag hänvisade till (hade kollat tillgänglighet viaUniteds hemsida innan) och jag hade inte tid att sitta och försöka få honom att hitta rätt.
Exakt identiskt läge här. Den jag pratade med hittade inte rätt och bad mig vänta. Väntade över 10 min och då dök en annan person upp i andra änden, en norska, som bara sa att de hittade inget ledigt. Detta trots att både United och ANA visar tillgänglighet. Ytterligare en indikation, om än svagare, är att expertflyer visar gott om platser.
Det blir HUACA och försök med Tallinn imorgon. Måtte de ha fått ordning på telefonin till imorgon...