Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som har lyckats ringa till Tallinn idag?, har försökt hela dagen utan att komma fram, samtalet bara bryts efter det inspelade meddelandet. Jag kommer aldrig till kön med hiss musik ens...

Kom kom igennem til que hvor der så blev lagt på efter 30 min.... :mad:
Jag hade också problem att komma fram och ringde "vanliga" telefonnumret (0770-727 727). Tänkte höra om de kunde koppla mig vidare till Tallinn men fick beskedet att det inte skulle hjälpa för att komma runt telefoniproblemen de just nu har.

Vad som dock förvånade mig var att de nu kunde boka Amex 2-4-1. Han jag pratade med sa att de har kunnat göra det några veckor så löste sig ganska smidigt.

• Gilla
Reactions: Gus
Vad som dock förvånade mig var att de nu kunde boka Amex 2-4-1. Han jag pratade med sa att de har kunnat göra det några veckor så löste sig ganska smidigt.

Samma här - men antingen hade jag otur eller så är det fakta att den ”vanliga” kundservicen har sämre kunskaper än Tallinn. Jag ska göra ett nytt försök imorgon.

Samma här - men antingen hade jag otur eller så är det fakta att den ”vanliga” kundservicen har sämre kunskaper än Tallinn. Jag ska göra ett nytt försök imorgon.
Tror definitivt de har sämre kunskaper, jag hade 2 vouchers jag ville använda och den ena var en lite krångligare resa där han jag pratade med påstod att han inte hittade de flighter jag hänvisade till (hade kollat tillgänglighet viaUniteds hemsida innan) och jag hade inte tid att sitta och försöka få honom att hitta rätt. Jag fick dock den ena resan (till Bangkok) bokad, den andra var det inte så bråttom med så tänkte försöka ringa Tallinn någon annan dag för att få den hanterad.

Tror definitivt de har sämre kunskaper, jag hade 2 vouchers jag ville använda och den ena var en lite krångligare resa där han jag pratade med påstod att han inte hittade de flighter jag hänvisade till (hade kollat tillgänglighet viaUniteds hemsida innan) och jag hade inte tid att sitta och försöka få honom att hitta rätt.

Exakt identiskt läge här. Den jag pratade med hittade inte rätt och bad mig vänta. Väntade över 10 min och då dök en annan person upp i andra änden, en norska, som bara sa att de hittade inget ledigt. Detta trots att både United och ANA visar tillgänglighet. Ytterligare en indikation, om än svagare, är att expertflyer visar gott om platser.

Det blir HUACA och försök med Tallinn imorgon. Måtte de ha fått ordning på telefonin till imorgon...

Exakt identiskt läge här. Den jag pratade med hittade inte rätt och bad mig vänta. Väntade över 10 min och då dök en annan person upp i andra änden, en norska, som bara sa att de hittade inget ledigt. Detta trots att både United och ANA visar tillgänglighet. Ytterligare en indikation, om än svagare, är att expertflyer visar gott om platser.

Det blir HUACA och försök med Tallinn imorgon. Måtte de ha fått ordning på telefonin till imorgon...

De verkar ha en del fortsatta problem, idag kommer jag fram till telefonkön men gav upp efter 30 minuter. Försökte då få dem att ringa upp mig men trots att jag kan se att jag knappat in rätt telefonnummer (är ju ganska enkelt att se på mobilen) så upprepar de olika felaktiga telefonnummer när de ska bekräfta vilket nummer de ska ringa upp. Gav efter 3 försök upp...nytt försök imorgon :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen