NU gick det! Fick tips av en polare som precis bokat att flacka/växla några gånger mellan Go och Plus då plötsligt fattar den hur den ska applicera rabatten.
Visa bifogad bild 66159
Har testat växla fram och tillbaka säkert 20 gånger nu men lyckas inte med samma trick.
![]()
Testade och för mig var det inga problem alls att få fram rabatten. Frågan är om det är SAS som har problem eller om det är inviduella konton som inte blivit rätt.
Visa bifogad bild 66166
Tack för att du testade! Jag ringde SAS som först bad mig rensa cache och cookies och testa igen. Funkade inte. Ringde upp igen och bad dem boka åt mig, och då funkade det och jag fick resan för 20 000 poäng. Personerna jag pratade med hade ingen aning om vad felet kunde bero på.
Det är möjligtvis inte så att nån av avgångarna är Wideroe som flyger? Det kanske strular till det.Har testat växla fram och tillbaka säkert 20 gånger nu men lyckas inte med samma trick.
![]()
Det är möjligtvis inte så att nån av avgångarna är Wideroe som flyger? Det kanske strular till det.
Har försökt att få denna rabatt till olika destinationer (New York, Tokyo, London) och hittills är det bara London där rabatten fungerar. Finns det begränsningar till vilka destinationer rabatten gäller? Information på SAS Mastercard Premium indikerar ju inte det men den praktiska sökningen på SAS:s hemsida säger något annat. Gör jag någonting fel?