hg1980
Medlem
Tack för feedback! Är det en typo där? Du tror att det går att applicera rabatten om jag gör en ombokning online?Om inte, jag tror att det inte går att få rabatten även när man bokar om biljetten.
Tack för feedback! Är det en typo där? Du tror att det går att applicera rabatten om jag gör en ombokning online?Om inte, jag tror att det inte går att få rabatten även när man bokar om biljetten.
Min poäng var att om man bokar om via kundtjänst. Ber om ursäkt för otydligheten.Tack för feedback! Är det en typo där? Du tror att det går att applicera rabatten om jag gör en ombokning online?
Ok, förstår. Tack!Min poäng var att om man bokar om via kundtjänst. Ber om ursäkt för otydligheten.
Frågan är dock, om det finns möjlighet att applicera Fly Premium rabatt vid ombokning online.
Som du vet, man måste välja Fly Premium rabatt när man bokar en bonusresa online. Annars får man inte Fly Premium rabatt.
Vid ombokning online, använder SAS inte samma interface som när man bokar en bonusresa. Därför finns det risk att det inte går att applicera Fly Premium rabatt vid ombokning online.
Ledsen om detta redan besvarats, men en rätt diger tråd att skumma igenom här.
1. Jag har hittat tillgängligt i Business på utresa nästa år, men hemresan finns inte än (mer än 330 dagar). Om jag skulle boka utresan (utan rabatt då såklart), kan jag senare ringa kundtjänst och boka om till en t/r med Fly Premium rabatten när tillgänglighet för hemresa finns?
2. Vi är tre i sällskapet, men tillgänglighet finns bara för två. Om jag bokar för två, kan man lägga till en tredje i efterhand om mer tillgänglighet kommer, och fortfarande applicera Fly Premium rabatten på alla tre?
Tack!
2. Vi är tre i sällskapet, men tillgänglighet finns bara för två. Om jag bokar för två, kan man lägga till en tredje i efterhand om mer tillgänglighet kommer, och fortfarande applicera Fly Premium rabatten på alla tre?