crown
Medlem
Nya bud igen efter kontakt med ansvarig på Mastercard.
Hon skrattade åt svaret jag fick av sas och sa att det hade ingenting att göra med årsavgiften.
De har två ärenden, mitt och ett till. Vi verkar ensamma om att det inte funkar:/
Borde vara mitt ärende då som är det andra. Men jag tror det lär dyka upp fler ärenden framöver då det lär finnas fler som säkert fått felaktiga svar som att vänta på årsavgiften, till månadsskiftet etc.
Intressant svar du fick från SAS även, och precis som framgår av inläggen i denna tråd ett felaktigt ett. Jag förstår verkligen inte varför SAS är så ohjälpliga i detta fallet. Snarare än att ta reda och fixa problemet så verkar strategin vara att lägga fram ursäkter som kanske kan få oss att "backa" för stunden. Vet inte riktigt vad SAS vill uppnå med detta, men de kanske hoppas på att detta skall lösa sig självt på något vänster.
Mitt hopp står som sagt till SEB, fick intrycket att det fanns en vilja att lösa problemet där. Får väl höra av mig till dem imorgon igen om jag inte hört något nytt. Så länge problemet lyfts till rätt person så borde det kunna lösas relativt omgående.