Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

@crown, @Impendill
Har det börjat fungera för er än? Här fungerar det fortfarande inte. Visserligen är inte dagen slut ännu, men har svårt att tro att det händer mer en fredag kväll..

Nej, inget nytt i frågan för min del mer än att guld-supporten svarade idag att mitt ärende skickats uppåt för felsökning.

Jag skulle nog inte ta kundtjänst (vare sig SAS eller MC) allt för mycket på orden. Om personen på MC/SEB som är ansvarig inte har andra kontaktvägar än vanliga EB-supporten känns det inte som att de har koll på läget. Det måste finnas en affärsrelation mellan SEB och SAS här som hanteras och har kontaktvägar utanför vad vi som kunder har tillgång till....

Nej. Ingenting ännu.

Enligt Agneta på SEB skulle SAS ha stormöte idag eftersom att det är ca 2.000 drabbade kunder

2.000 ? märkligt då att det inte är fler än som hittat den här tråden och att SAS kundtjänst inte har en susning
när de måste vara nedringda av de som klagar.

2.000 ? märkligt då att det inte är fler än som hittat den här tråden och att SAS kundtjänst inte har en susning
när de måste vara nedringda av de som klagar.

Jag uppfattade det som att de 2.000 personer hon pratade om var medlemmar som fått problem efter migreringen. Alltså inte uteslutande MC-kunder.

Jag uppfattade det som att de 2.000 personer hon pratade om var medlemmar som fått problem efter migreringen. Alltså inte uteslutande MC-kunder.

I så fall låter 2.000 som alldeles för få :D

Jag skulle nog inte ta kundtjänst (vare sig SAS eller MC) allt för mycket på orden. Om personen på MC/SEB som är ansvarig inte har andra kontaktvägar än vanliga EB-supporten känns det inte som att de har koll på läget. Det måste finnas en affärsrelation mellan SEB och SAS här som hanteras och har kontaktvägar utanför vad vi som kunder har tillgång till....

Ett typisk scenario, en hjälpsam person på kundtjänst vet inte ens vem inom det egna företaget de ska vända sig till.

Last edited:
Toppen