Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Samtalet jag hade med henne idag lät ungefär som du beskriver det. Att hon satt 40 min i telefonkö sen la hon på.

Jag gav henne diamant-mailen vilken hon skulle prova.

Hör snart av mig till ARN.

Du kanske redan har fått ett samtal, men jag blev kontaktad nu av SEB och SAS kommer göra en återställning av kontona imorgon är det planerat. Efter det så skall det fungera för oss och runt 2000 andra som även skulle vara drabbade. Så förhoppningsvis blir det löst imorgon :)

• Gilla
Reactions: ekf
Bra att ni får ens någon kompensation för det där strulet. Men personligen tycker jag att 1000 baspoäng är sjukt för litet för allt besvär om ni behövt ringa hit och dit flertal gånger. Jag fick 2000 poäng några månader sedan när wi-fi på longhaul funkade inte i Plus.

Blir intressant att se om det är någon form av total reset som också fixar de som fick baspoäng istället för extrapoäng vid förra fakturan. Det är ju inte omöjligt att de helt enkelt har haft ett gemensamt fel och allt har hamnat ur synk och de helt enkelt börjar om från början..

Blir intressant att se om det är någon form av total reset som också fixar de som fick baspoäng istället för extrapoäng vid förra fakturan. Det är ju inte omöjligt att de helt enkelt har haft ett gemensamt fel och allt har hamnat ur synk och de helt enkelt börjar om från början..
Har potential att bli en Reset From Hell givet deras track record. Men vi hoppas på det bästa.

MINA INTJÄNADE POÄNG,DE SISTA 12 MÅNADERNA är ju bara extrapoäng

Eftersom det står att Bas- och Extrapoäng räknas borde det ju vara så att man
summerar det som står där med antalet intjänade baspoäng under samma period?

Hej Homer

Tack för ditt mail.

Ja det menas att Extrapoäng och Baspoäng summeras.

Ha en bra dag!
Med vänlig hälsning
XXX Traveler Consultant
SAS Sales and Service

@crown, @Impendill
Har det börjat fungera för er än? Här fungerar det fortfarande inte. Visserligen är inte dagen slut ännu, men har svårt att tro att det händer mer en fredag kväll..

Toppen