Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Android också, summan är den jag fick av SAS som är alldeles för låg
ingen info hur de kommit fram till denna så enda sättet att kontrollera är fortfarande
att gå till SAS.SE och räkna manuellt.

Provade att installera om appen, ingen skillnad. Det kanske är ett batchjobb som körs? Kan ju hoppas i alla fall...

Det dök upp hos mig nu och det var inte en uppdatering av appen. Det ligger alltså helt på backend. Det kan ju vara att de rullar ut bit för bit.

Totalen verkar hyfsat rätt. Intressant nog står det att min fly premium nivå gäller till 2018-06-30. Det tyder ju på att det inte rakt av är löpande varje månad som jag tolkat det tidigare, utan att det dessutom gäller ett år framåt. Så man faller inte ner direkt om man kommer under gränsen.

• Gilla
Reactions: ekf
Jag startade om appen och loggade in igen och då försvann informationen igen. Det ser jag som ett tydligt tecken på att utrullning pågår och inte är klar ännu.

Rådet till de som inte fått upp den är att ta en fika och försöka igen i morgon :)

Jag börjar misstänka att felkällan är manuellt krediterade poäng för bilhyror från Avis.
Kanske en felaktig teori, men summan som fattas stämmer ganska bra.
(vad som stärker misstanken är att på den gamla hemsidan räknas aldrig det som krediterats manuellt med under "hyrbilar" )

Last edited:
Toppen