Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Någon kanske skrev det tidigare, men var i Android appen ser man detta? Hittar inte ett ord om annat än "vanliga" EB-poäng och nivå. Är EBD och har över 200k poäng intjänade under förra året.

samma som IOS fliken SAS Eurobonus-poäng, men funktionen kommer och går.

Det är Mastercard appen som avses inte Eurobonus

Då antar jag att du menar webbsidan och inte appen, stämmer det? På hemsidan kan jag också se min FlyP status när jag väljer "Kampanj finns".
Sorry för att jag var otydlig. Jag menar webbsidan (SAS.se), inte appen. Man väljer att resa för poäng, och man kan då se tillgängliga kampanjer upptill. Efter att man aktiverat den och valt en resa där rabatten går att applicera (Plus el. Business) så ser man rabatten avdragen i totalen.

Mobilversionen av sas.se funkar ej nu med varken Amex eller MC kampanjen. Kan välja men ingen poängrabatt görs.

Använt premium kortet flitigt nu i Miami med omnejd. Funkat galant förutom på Disney store i Sawgrass Mills. Där fick de knappa kortnr manuellt så gick det igenom. Terminalen kunde varken läsa kortnr eller chip. Tror dock det berodde på läsaren för mitt Amex gick inte heller :)

Mobilversionen av sas.se funkar ej nu med varken Amex eller MC kampanjen. Kan välja men ingen poängrabatt görs.
Skumt, funkade bra för mig för några minuter sen. Rabatten appliceras ju först när man valt en strecka där den kan användas och som man har status till.

Nu funkar det inte längre för mig?

Nivån borta i appen.
Dock finns kampanjen att applicera i sas bokning men den ger ingen rabatt :/

Namnlös.png

Toppen