Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

hej, för fly premium , -hur är beställningsperioden för att få rabatten?
jag kan boka plus till go-pris fram ut året, men försöker jag i februari nästa år kickar den inte in
om det bara gäller ut året, när kan jag boka resor nästa år med denna rabatten tro?

hej, för fly premium , -hur är beställningsperioden för att få rabatten?
jag kan boka plus till go-pris fram ut året, men försöker jag i februari nästa år kickar den inte in
om det bara gäller ut året, när kan jag boka resor nästa år med denna rabatten tro?

Jag har redan bokat påsklovsresan nästa år (sista veckan i mars) med den här rabatten. Resan går inom Europa. Det bör således gå att boka redan nu för nästa år.

Vad någonstans ser jag vilken nivå jag tillhör? laddade ner mastercard appen men hitta inget i den...

Någon som råkat ut för att betalterminalen tror att Premium kortet är från Norge?
Dvs när man skall acceptera beloppet får man valet att betala i NOK eller SEK.,,
Så blev det för mig två ggr på Arlanda igår...

Ska ringa SEB imorgon måndag.

Vad någonstans ser jag vilken nivå jag tillhör? laddade ner mastercard appen men hitta inget i den...
Det har inte gjort någon sådan funktion, men på sas.se under Eurobonus går det att se intjäningen sista 12 månaderna. Och har man tur så visar den rätt. Då går det att få ett humm om vilken nivå man har.

Hej,
Funderar på MC Premium i stället för vanliga MC. Åker till USA om en månad och har hotell o hyrbilar bokade med nuvarande kort (både betalt i förskott och reserverade). Är det dumt att byta kort nu, innan resan? Läste i tråden att det gamla avaktiveras inom 20 dagar? Tänker att det kan bli strul med bokningarna? Är samtidigt sugen på både dubbla poäng och mer poäng för köp i utlandet.

Någon som råkat ut för att betalterminalen tror att Premium kortet är från Norge?
Dvs när man skall acceptera beloppet får man valet att betala i NOK eller SEK.,,
Så blev det för mig två ggr på Arlanda igår...

Ska ringa SEB imorgon måndag.
Har hänt mig också, endast på Arlanda hittils. Dock så tycker jag att jag får frågan om usd eller sek betydligt oftare än vad jag får med Amex eller Visa.

Hej,
Funderar på MC Premium i stället för vanliga MC. Åker till USA om en månad och har hotell o hyrbilar bokade med nuvarande kort (både betalt i förskott och reserverade). Är det dumt att byta kort nu, innan resan? Läste i tråden att det gamla avaktiveras inom 20 dagar? Tänker att det kan bli strul med bokningarna? Är samtidigt sugen på både dubbla poäng och mer poäng för köp i utlandet.
Det borde inte bli strul. Ta med dig både gamla och nya kortet så löser det sig.

Toppen