Vad hände med iPaden?Moco skrev:Senast i måndags ville de att jag skulle betala när de inte kände igen (gamla co-brandade) AmEx-kortet..."är det ny design?"Klicka för att utvidga...
Vad hände med iPaden?Moco skrev:Senast i måndags ville de att jag skulle betala när de inte kände igen (gamla co-brandade) AmEx-kortet..."är det ny design?"Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Vad hände med iPaden?Klicka för att utvidga...
Jag såg en idag. På sl buss från Värmdö, användes för film.Agö skrev:Vad hände med iPaden?Klicka för att utvidga...
Haha, detta inlägg borde nästan ramas in.mha321 skrev:Jag såg en idag. På sl buss från Värmdö, användes för film.(vet dock inte om det var "den rätta", men jag noterade att det var samma sas brandade cover...)Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Jag såg en idag. På sl buss från Värmdö, användes för film.(vet dock inte om det var "den rätta", men jag noterade att det var samma sas brandade cover...)Klicka för att utvidga...
Moco skrev:Haha, skrev inte någon cc-rep här på forumet att den väl tydligen är för klumpig och omständlig att fippla med? På United har de ju t.ex. gått över till iPhone Plus. Förmodligen delvis pga den omständigheten. Sedan är väl intresset förmodligen väldigt varierande när det kommer till att använda sig av den hos SAS ändå.Klicka för att utvidga...
Nej, inte märkt något sånt.JNH skrev:Hej på er i panelen.Jag har kval. period 1 oct 2016 - 30 sept. 2017.Jag blev EBD i september 2016. För några veckor sedan beställde jag hem ett medlemskort utan någon betalfunktion som verkar vara populära av någon outgrundlig anledning. På kortet jag fick hem står det Expiry Date 12-18. Och jag har i denna period inte kommit upp till EBD-nivå. Min tidigare tanke har varit att jag skulle vara EBD 30 sept. 2017 + 3 månader. Någon annan som har beställt medlemskort på sistone och fått märkligt giltighetsdatum?Klicka för att utvidga...
Samma här. Mailade Diamondsupporten i förra veckan. Inget svar ännu... Strejkar de? //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.pngJakob Österberg skrev:Jag lyckas inte ens beställa ett medlemskort. "Undefined error occurred." vid varje försök.Klicka för att utvidga...
Mailade för två veckor sedan, fick ett ärendenummer inte hört ett ljud från dem.rob74 skrev:Samma här. Mailade Diamondsupporten i förra veckan. Inget svar ännu... Strejkar de?Klicka för att utvidga...
Jag fick för en dryg vecka sedan svar på ett gammalt mail med kommentaren att de haft tekniska problem. Baserat på tidpunkten så tror jag dessa dök upp när de bytte till nya eb backenden. Men det är ju riktigt illa om de fortfarande pågår. Om inte annat så borde de ändra sin autosvar och informera om det.011430121 skrev:Mailade för två veckor sedan, fick ett ärendenummer inte hört ett ljud från dem.Klicka för att utvidga...
Då har vi definitivt olika erfarenhet. Diamond supporten har fram tills nu snabbt löst i princip allt det jag skickat till dem. Betydligt bättre resultat än vanliga kundtjänsten.Moco skrev:Ja, det har tagit ungefär två veckor att få svar den senaste tiden, så det förefaller vara ett projekt som är på dekis... Jag har dock aldrig förstått vitsen med det hela eftersom de i princip ständigt är genuint oförmögna att lösa några problem.Klicka för att utvidga...
Till 100% enig.mha321 skrev:Då har vi definitivt olika erfarenhet. Diamond supporten har fram tills nu snabbt löst i princip allt det jag skickat till dem. Betydligt bättre resultat än vanliga kundtjänsten.Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Jag fick för en dryg vecka sedan svar på ett gammalt mail med kommentaren att de haft tekniska problem. Baserat på tidpunkten så tror jag dessa dök upp när de bytte till nya eb backenden. Men det är ju riktigt illa om de fortfarande pågår. Om inte annat så borde de ändra sin autosvar och informera om det.Då har vi definitivt olika erfarenhet. Diamond supporten har fram tills nu snabbt löst i princip allt det jag skickat till dem. Betydligt bättre resultat än vanliga kundtjänsten.Klicka för att utvidga...