Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Vad hände med iPaden?

Haha, skrev inte någon cc-rep här på forumet att den väl tydligen är för klumpig och omständlig att fippla med? På United har de ju t.ex. gått över till iPhone Plus. Förmodligen delvis pga den omständigheten. Sedan är väl intresset förmodligen väldigt varierande när det kommer till att använda sig av den hos SAS ändå.

Haha, skrev inte någon cc-rep här på forumet att den väl tydligen är för klumpig och omständlig att fippla med? På United har de ju t.ex. gått över till iPhone Plus. Förmodligen delvis pga den omständigheten. Sedan är väl intresset förmodligen väldigt varierande när det kommer till att använda sig av den hos SAS ändå.

Samt saknade en vettig hållare på vagnen där den bara kunde sitta och cc hade relevant vy uppe, om jag minns tråden rätt.

Jag tycker nog att det funkar bra med fri dryck i GO. Bäst är dom faktiskt på FlyBe (som trafikerar en del ATR 72-600 flighter) som jag åker mycket med. I fredags satt jag i GO och flygvärdinnorna serverar ju såklart alltid Plus först, när den ena var klar med sin servering men den andra inte var så gick gick hon som var klar fram till mig och konversationen var ungefär:
- Visst är du diamond?
- Ja, det stämmer
- Önskar du något från vagnen idag?
- Ja, idag är jag faktiskt sugen på en öl
- Det fixar vi, bjuder på den idag
- Tack så mycket!

Får alltid fri (alkoholfri) dryck i GO, men detta var första gången dom bjöd på något med alkohol i. (alternativt hade hon inte koll på att fri dryck enbart gällde alkoholfri dryck, det var dock inte min känsla här)

Hej på er i panelen.
Jag har kval. period 1 oct 2016 - 30 sept. 2017.
Jag blev EBD i september 2016. För några veckor sedan beställde jag hem ett medlemskort utan någon betalfunktion som verkar vara populära av någon outgrundlig anledning. På kortet jag fick hem står det Expiry Date 12-18. Och jag har i denna period inte kommit upp till EBD-nivå. Min tidigare tanke har varit att jag skulle vara EBD 30 sept. 2017 + 3 månader. Någon annan som har beställt medlemskort på sistone och fått märkligt giltighetsdatum?

Hej på er i panelen.
Jag har kval. period 1 oct 2016 - 30 sept. 2017.
Jag blev EBD i september 2016. För några veckor sedan beställde jag hem ett medlemskort utan någon betalfunktion som verkar vara populära av någon outgrundlig anledning. På kortet jag fick hem står det Expiry Date 12-18. Och jag har i denna period inte kommit upp till EBD-nivå. Min tidigare tanke har varit att jag skulle vara EBD 30 sept. 2017 + 3 månader. Någon annan som har beställt medlemskort på sistone och fått märkligt giltighetsdatum?
Nej, inte märkt något sånt.

Toppen