Agö
Medlem
Vad hände med iPaden?Senast i måndags ville de att jag skulle betala när de inte kände igen (gamla co-brandade) AmEx-kortet..."är det ny design?"
Vad hände med iPaden?Senast i måndags ville de att jag skulle betala när de inte kände igen (gamla co-brandade) AmEx-kortet..."är det ny design?"
Vad hände med iPaden?
Jag såg en idag. På sl buss från Värmdö, användes för film.Vad hände med iPaden?
Haha, detta inlägg borde nästan ramas in.Jag såg en idag. På sl buss från Värmdö, användes för film.
(vet dock inte om det var "den rätta", men jag noterade att det var samma sas brandade cover...)
Jag såg en idag. På sl buss från Värmdö, användes för film.
(vet dock inte om det var "den rätta", men jag noterade att det var samma sas brandade cover...)
Haha, skrev inte någon cc-rep här på forumet att den väl tydligen är för klumpig och omständlig att fippla med? På United har de ju t.ex. gått över till iPhone Plus. Förmodligen delvis pga den omständigheten. Sedan är väl intresset förmodligen väldigt varierande när det kommer till att använda sig av den hos SAS ändå.
Nej, inte märkt något sånt.Hej på er i panelen.
Jag har kval. period 1 oct 2016 - 30 sept. 2017.
Jag blev EBD i september 2016. För några veckor sedan beställde jag hem ett medlemskort utan någon betalfunktion som verkar vara populära av någon outgrundlig anledning. På kortet jag fick hem står det Expiry Date 12-18. Och jag har i denna period inte kommit upp till EBD-nivå. Min tidigare tanke har varit att jag skulle vara EBD 30 sept. 2017 + 3 månader. Någon annan som har beställt medlemskort på sistone och fått märkligt giltighetsdatum?