Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Denna lounge är absolut inget speciellt, finns en hel del dryck och starkare sådana om önskas, maten är dock inget speciellt och var väldigt fullt när jag kom hit tidigare. Inget ställe man behöver stanna mer tid än nödvändigt i enligt mig.

eftersom jag nekades inträde till businessloungen har jag alltid föreställt mig ett paradis bakom dörrarna! bra att veta att den är inte nåt att hänga i julgranen :)

Hej från Lufthansas senaror lounge Frankfurt B-piren.
Jag ska med Thai till Bangkok i business.
Intressant att notera att jag kom in fast jag hade mitt Avianca nummer registrerat till denna Limemiles biljett.
Det blinkade rött när han drog mitt EBD kort med det korrigerades manuellt genom att värden ändrade till Eurobonus i ingången till loungen.
Biljetten går till Delhi men jag ska bara till Bangkok.
Sedan har jag en business biljett till Bali med Malaysia Airlines.

Hej från Louis Tavern Loungen på G piren i Bangkok.
En stor och ganska trevlig lounge.
Nu blir det Malaysia Airlines Business till Bali via Kuala Lumpur.

God Morgon från "The Coral Executive Lounges", HJT(Phuket). Böttre än väntat med fabzka bra utbud av varma och kalla rätter. Öl finns men Champangen lyser med sin frånvaro...

Sitter och väntar på boarding med Silk Air till Singapore.

94e9c1324e77fbe017c93430576564c4.jpg

dfde3505ab326ad82d59603fc8516427.jpg

God Morgon från "The Coral Executive Lounges", HJT(Phuket). Böttre än väntat med fabzka bra utbud av varma och kalla rätter. Öl finns men Champangen lyser med sin frånvaro...

Sitter och väntar på boarding med Silk Air till Singapore.

94e9c1324e77fbe017c93430576564c4.jpg

dfde3505ab326ad82d59603fc8516427.jpg
Heter det inte HKT om det är Phuket?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen