Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från SAS Loungen på Landvetter väntar på SK140 till Arlanda som ser ut att bli en A320 NEO (SE-DOY eller LN-RGR), premiär för mig, verkar som att planet blev levererat den 31a Mars så bör nog bli den nyaste maskin jag flugit på

Senare idag väntar Etihad The apartment från London till Abu Dhabi....
Om usb uttagen strular så säg åt den att trycka hårt på knappen där framme. Enligt värdinnan på den förra veckan så hjälpte det...

Hej,
Jag ska resa från ARN till YOW via EWR. Har en 6 timmar layover i EWR, vad har jag för "lounge options" för att döda tiden? Flyger med SAS och är Diamond. Tack för tips och hjälpen

Är nu i ANA loungen vid 50-gaterna på Narita. Här bjuds det på.... Ingenting toppat med ingenting typ. Nudlelstationen är det enda som erbjuder något att äta...
20170421_070236.jpg 20170421_070245.jpg

Hej från United Global First Lounge, Hongkong.

Suverän utsikt mot både landningsbana och plattan. Såg precis SK964 taxa förbi innan hemfärd mot Arlanda. Utmärkt lounge om man gillar att titta på flygplan. Annars också.

För mig blir det TG601 (B747) mot Bangkok. Verkar vara den äldre kabinen men vad gör det när allt kommer omkring... :)

Hej, hej från Aspire loungen i Amsterdam. Blev lite förvånad när jag kom in utan problem (flyger SAS), hade för mig att det här var en av dem som försvann i och med den senaste 'förbättringen'.

Till furkost bjuds det croissant samt omelett, lite märklig combo...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen