Jag försökte med detta på SAS.se nu i veckan .Fick upp denna klassiker (mest visade sidan på sas.se/dk skulle jag tippa på
Efter flera försök (med olika webbläsare) gav jag upp och gick in på sas.no. Där det gick direkt att ge bort kortet.
Jag försökte med detta på SAS.se nu i veckan .Fick upp denna klassiker (mest visade sidan på sas.se/dk skulle jag tippa på
Igår var sista dagen för SAS kampanj med 50% rabatt på bonusresor inom Europa, det brukar bli överlast på bokningssystemet vid sådana tillfällen tyvärr.Ikväll försökte jag boka min första bonusbiljett via nya hemsidan.
Omdirigering sker till classic-sidan och därefter kommer detta allteftersom. Vilken lyteskomik...
Visa bifogad bild 61683 Visa bifogad bild 61684
Det är bara SAS och Wideroe som räknas som kvalificerade flygningar. Så har det varit i massor av år så inget som har med nya hemsidan att göra.Jag flög nyligen Arlanda - Zürich tur och retur. Bokade via SAS men flög med Swiss ner och SAS hem. Fick baspoängen och extrapoängen från båda resorna in på kontot men Swiss-flyget räknades tydligen inte som en "qualifying flight". Ska det vara så eller är det en bugg?
Det är bara SAS och Wideroe som räknas som kvalificerade flygningar. Så har det varit i massor av år så inget som har med nya hemsidan att göra.
Igår var sista dagen för SAS kampanj med 50% rabatt på bonusresor inom Europa, det brukar bli överlast på bokningssystemet vid sådana tillfällen tyvärr.
Skrev också in igår...Skrev och klagade igår och fick idag svar att dom förlänger kampanjen till tisdag 09:00 ( se Point Bargains - Eurobonus 25 årsjubileumsspecial för Guld/Diamant (boka senast 5 mars 2017) | Sida 5 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor )
Spännande! Vem blir först med tre stycken ?Nu har jag fått dubbelbeteckning på min medlemsnivå vilket gör att jag måste rätta samt sätta ihop EB-numret (utan mellanrum) för att kunna boka en resa.
Visa bifogad bild 61905