Så skulle det kunna vara. @simeo du kan se eurobonusnummer på de felaktiga bokningarna va? Är det ditt?Det kan ju tänkas att de lossat lite på databasmatchningen på nya siten och att det räcker att EB-numret är samma för att den ska tro att det är dina resor. Är ju lätt att skriva fel på en siffra så det finns ju 81 personer som har samma nummer som du bortsett från en siffra.
Tittade på vilket data som skickas och det innehåller telefonnummer och delar av det kreditkortsnummer som använts som betalning. Inte helt snyggt att skicka ut det till "obehöriga". Föreslår att du sammanställer denna info och buggrapporterar till SAS.Får återigen upp andras bokningar vid inloggning. Känns oerhört olustigt.
Fungerar till min stora förvåningDet kanske är att sparka in öppna dörrar, men...
Någon fler än jag som inte får upp en enda grej när ni går in på "Tjäna poäng"-sidan? Oavsett vilken kategori jag väljer i rullistan, är det tomt.
Jag fick upp en norrmans bokning kvällen då nya hemsidan lanserades. Namn, telefon, bokningsreferens och eurobonusnummer fanns givetvis med. Tog skärmdumpar och mailade diamondsupporten eftersom att de brukar vara snabba på att läsa mail och att det är ett allvarligt problem att bokningar och personuppgifter läcker ut. Har inte fått något svar men hoppas att det skickats vidare till rätt person.
Det där hände ju redan på den gamla goda tiden innan nya websidan. Två gånger har jag fått andras resor i appen. Både gångerna norska inrikesresor, från/till Trondheim.Jag fick ett SMS att jag kunde checka in på en Norsk inrikesresa, jag hade inte bokat någon resa, talade med SAS i ett annat ärende på eftermiddagen och nämnde SMSet och gav honom bokningsnumret och får till svar han har nästan samma Eurobonus som du, dagen efter fick jag ett nytt SMS och då var det returen som jag kunde checka in på, nu testade jag inte att checka in med mitt namn.