Senaste nytt

Diverse frågor kring Lufthansa First

Senaste jag använde tjänsten var det CabForce som hade detta. Då var reglerna ganska tydliga att det bara gällde danska postnummer. Det stod tydligt.

När jag läser nuvarande regler kan jag hålla med @Teemu att det inte står explicit att detta gäller enbart från Danmark. Tycker faktisk det är lite otydligt, att man borde ha skrivit detta med tanke Sydsverige som marknad.
Terms of Use for Lufthansa voucher - Lufthansa ® Denmark

Jag kontaktar någon på Sverigekontoret och reder ut detta :)

Senaste jag använde tjänsten var det CabForce som hade detta. Då var reglerna ganska tydliga att det bara gällde danska postnummer. Det stod tydligt.

När jag läser nuvarande regler kan jag hålla med @Teemu att det inte står explicit att detta gäller enbart från Danmark. Tycker faktisk det är lite otydligt, att man borde ha skrivit detta med tanke Sydsverige som marknad.
Terms of Use for Lufthansa voucher - Lufthansa ® Denmark

Jag kontaktar någon på Sverigekontoret och reder ut detta :)

@Senator tack =) :)

Min far ankom nyss FRA från BRU med LH flight i C, de fick appron och ska vidare i F 17:50 med LH. Dock fick de ingen hämtning utan fick åka buss med alla andra.

Är det bara i vissa fall man får egen bil eller vad gäller ?

Min far ankom nyss FRA från BRU med LH flight i C, de fick appron och ska vidare i F 17:50 med LH. Dock fick de ingen hämtning utan fick åka buss med alla andra.

Är det bara i vissa fall man får egen bil eller vad gäller ?
Det skall vara bil om de är samma bokning. Säg åt han att nämna detta i First loungen/terminalen och säg att han är missnöjd.

De kommer säkert ge en bra förklaring. Sen kan man be om ersättning i efterhand då detta skall ingå!

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen