Senaste nytt

Diverse frågor kring Lufthansa First

Vad jag vet har det alltid varit så att du bara får F-service (tex bil till/från plan och FCT/FCL) samma dag som du ska resa i eller ankommer med LH/LX F.

På mina senaste resor så har kvällen innan INTE inneburit hämtning på plattan. Senast jag kom ner kvällen innan var i mars'16 och då åkte jag buss hela vägen..

Jag funderar på en Eurobonus-resa till Buenos Aires och Santiago och tänkte flyga Lufthansa First på utresan. Resan kan bli längre än 2 veckor vilket gör det omöjligt att få till LH F på hemresan. Finns det någon som har förslag på bra First class (eller business class till hemresan)?

Edit: budgeten är alltså 95 000 poäng och en 2-4-1-voucher.

Jag funderar på en Eurobonus-resa till Buenos Aires och Santiago och tänkte flyga Lufthansa First på utresan. Resan kan bli längre än 2 veckor vilket gör det omöjligt att få till LH F på hemresan. Finns det någon som har förslag på bra First class (eller business class till hemresan)?

Edit: budgeten är alltså 95 000 poäng och en 2-4-1-voucher.
Vad det gäller First på hemresan har du bara ett alternativ och det är med United via USA om det är mer än 2 veckors resa.

Toppen