Nja, det verkar vara lite olika bud på att komma dagen innan.... vi har blivit hämtade dagen innan....Bara Lufthansa gruppen, och det måste vara samma dag, kan inte ankomma dagen innan om du ska få skjuts.
Nja, det verkar vara lite olika bud på att komma dagen innan.... vi har blivit hämtade dagen innan....Bara Lufthansa gruppen, och det måste vara samma dag, kan inte ankomma dagen innan om du ska få skjuts.
OK, jag och brorsan blev det inte i somras. Vi var 3 som skulle åka dagen efter, de hade kört ut en bil men den hämtade någon annan ombord och vi fick inte följa med.Nja, det verkar vara lite olika bud på att komma dagen innan.... vi har blivit hämtade dagen innan....
Det kan vara så att dom har ändrat sina regler.... vi fick detta mars 2015OK, jag och brorsan blev det inte i somras. Vi var 3 som skulle åka dagen efter, de hade kört ut en bil men den hämtade någon annan ombord och vi fick inte följa med.
Eller att man har tur/otur också. I vårt fall hade de kört fram merca bussen så vi hade ju fått plats åtminstone. Vad besviken man blev när man fick åka vanlig buss, dagens ilandsproblemDet kan vara så att dom har ändrat sina regler.... vi fick detta mars 2015
hehe precis så... vi hade Merca buss med en annan personEller att man har tur/otur också. I vårt fall hade de kört fram merca bussen så vi hade ju fått plats åtminstone. Vad besviken man blev när man fick åka vanlig buss, dagens ilandsproblem![]()
Vad det gäller First på hemresan har du bara ett alternativ och det är med United via USA om det är mer än 2 veckors resa.Jag funderar på en Eurobonus-resa till Buenos Aires och Santiago och tänkte flyga Lufthansa First på utresan. Resan kan bli längre än 2 veckor vilket gör det omöjligt att få till LH F på hemresan. Finns det någon som har förslag på bra First class (eller business class till hemresan)?
Edit: budgeten är alltså 95 000 poäng och en 2-4-1-voucher.
Vad det gäller First på hemresan har du bara ett alternativ och det är med United via USA om det är mer än 2 veckors resa.