Saker och ting måste få ha lite inkörningsproblem.
SAS hemsida har varit i beta i 3 månader och den officiella sidan för sas.dk i 1 månad. När ska man inse att det är för mycket problem och säga att man ska fixa det innan man fortsätter?
Saker och ting måste få ha lite inkörningsproblem.
För min del så, ja. Jag vet inte om det kallas att vara bakåtsträvare om man inte tycker att sina kunder ska vara alfa testare, eller att man inte ska spela rysk roulette med sin revenue. I så fall så är jag det.Bakåtsträvare!
Ni kanske vill ha tillbaka den förr-förra Sas-sidan.
Bakåtsträvare!
Ni kanske vill ha tillbaka den förr-förra Sas-sidan.
Saker och ting måste få ha lite inkörningsproblem.
Hur stor del av SASs kunder påverkas av den nya hemsidan?
Jag tror att det är få då majoriteten som flyger med SAS bokar via jobbets resebyrå eller via en tredjepartssida och de som verkligen vill resa med SAS löser det på ett eller annat sätt nu i början.
Tycker nya sidan är under all kritik men är inte så säker att SAS påverkas i en större omfattning över att sidan är skit initialt, på lång sikt kommer de drabbas om de inte ordnar till den men inte just nu
Man ska inte heller underskatta möjligheten att lätt komma åt information. Andelen döda länkar och saknad information är skapligt hög.Det är troligtvis många som inte bokar direkt med SAS och därför inte bryr sig. Men samtidigt vill SAS ju också gärna ha tag i fritidsresenärer och i det fall skulle jag inte tro att det går att ha en hemsida som hela tiden strular i olika situationer. Det känns helt enkelt oprofessionellt vad SAS har presterat.
Ja, hur de tex misslyckats med att överföra intjäningstabeller (som är mer eller mindre copy&paste) är ju ganska obegripligt.Man ska inte heller underskatta möjligheten att lätt komma åt information. Andelen döda länkar och saknad information är skapligt hög.