aldrighemma
Medlem
Hur kommer jag till den?
Just nu går jag via SAS.NO...
classic.sas.se
Hur kommer jag till den?
Just nu går jag via SAS.NO...
Idag kom det nya Eurobonuskortet i brevlådan också! Det går också ut om två månader...Min gamla diamond-tagg, den man har på telefonen, går ut nu siste mars. Jag beställde därför en ny förra veckan på sas nya hemsida. Den kom i brevlådan idag.
Plus för snabb leverans!
Minus för att den nya också gäller till siste mars i år![]()
Jag har haft samma problem. Kanske går om man kör med den klassiska sajten?Flyger Go till Oslo om någon vecka, tänkte förboka en frukost. Finns en knapp för det under mina bokningar, men när jag klickar vidare så är det bara möjligt att reservera plats eller lägga till bagage. fler som har samma problem?
Visa bifogad bild 60755 Visa bifogad bild 60756
Idag kom det nya Eurobonuskortet i brevlådan också! Det går också ut om två månader...
Är det någon som fått ett i år med rätt giltighetstid?
Inte jag i alla fall....suckIdag kom det nya Eurobonuskortet i brevlådan också! Det går också ut om två månader...
Jag har haft samma problem. Kanske går om man kör med den klassiska sajten?
Du må endre bestillingen din på Sweden nettsted.
404
TACK FÖR ATT DU BESÖKER SAS.
TYVÄRR HITTADES INTE SIDAN DU LETAR EFTER.
Har du testat Billiga flygbiljetter och flygresor – sök och boka flyg - SAS ? Om du har tur så fungerar det där.Testade på sas.no men får bara upp följande;
När jag testar classic.sas.se hamnar jag till slut på en sida med texten;
Nej. Jag kommer prova igen 1 feb, när min nya intjäningsperiod börjar.Idag kom det nya Eurobonuskortet i brevlådan också! Det går också ut om två månader...