Senaste nytt

SAS nya hemsida

Jag testade att ge bort ett EBS idag. Mail skickas ut, men länken man ska klicka på i mailet leder till en sida som inte finns. Efter att ha loggat in manuellt så ska mottagaren klicka på "Ge bort kort" för att ta emot ett kort.......

Vad är det här för enastående skitsida!

på flysas.com kan jag se en bokning. Jag kan inte ändra den (vill köpa till sittplats). Sajten hänvisar mig till nya fina sida. Jag byter land, och där kan jag fan inte hitta min profil, eller min bokning, och blir dels utloggad hela tiden, dels får jag random fel, typ "kommunikationsfel, var god försök senare".

SAS måste förlora miljoner på att man inte kan boka biljetter. Nu blev det BA hem i stället...

Jag är inloggad nu i två olika webläsare. Firefox - fungerar utmärkt, jag tror jag hittar det mesta vad jag behöver etc. Crome - jag kan inte hitta min profil ens.
Har man inte testat runt i olika webläsare ens?

Jag testade att ge bort ett EBS idag. Mail skickas ut, men länken man ska klicka på i mailet leder till en sida som inte finns. Efter att ha loggat in manuellt så ska mottagaren klicka på "Ge bort kort" för att ta emot ett kort.......
Kändes helt logiskt i det nya konceptet att man gör precis tvärtom.

Jag har gett upp och använder den klassiska sajten istället. Den är väl inte världsklass men framstår som sådan jämför med den nya versionen.

Toppen