Senaste nytt

SAS nya hemsida

Jensik

Medlem
Asså, har ngn hittat ett sätt att göra seating, jag ser "knappen" men inget händer vid klick. Testat 2xIE, FireFox, Chrome?
Jag testade med en bokning nu i Chrome. På utresan från ARN kunde jag inte heller välja säte, däremot kunde jag klicka på välj säte på hemresan. Den länkar mig till classic.flysas.com och den gamla "sittplatsväljaren/incheckat bagage" dyker upp.
Tipset är att använda Billiga flygbiljetter och flygresor – sök och boka flyg - SAS tills SAS har fixat buggarna, alternativt gått tillbaka till den fungerande gamla sidan ;)
 
När jag klickar på länken så kommer jag till en stympad variant av den gamla sidan, när jag sen klickar på "Hantera Bokning" så länkas jag ut till den nya, fast med 404 då.. Får ni ngt annat resultat?
 

Jensik

Medlem
När jag klickar på länken så kommer jag till en stympad variant av den gamla sidan, när jag sen klickar på "Hantera Bokning" så länkas jag ut till den nya, fast med 404 då.. Får ni ngt annat resultat?

Samma här. Pinsamt SAS!
Försökte även se om jag kom åt bokningen via Book cheap flight tickets on scheduled international flights! - SAS eller Billige flybilletter og flyreiser – søk og bestill fly - SAS , då hänvisar de till den svenska sidan (eller rättare sagt on the Sweden website/på Sweden nettsted)! :mad:

Fantastiskt att man låter sina kunder vara alpha/betatestare av hemsidan!

SK404.png

flysascom.png

sasno.png
 

Marion9

Ny medlem
SAS nya sida är verkligen kass, till slut orkade jag inte hålla på längre så bokade med Norwegian istället, brukar alltid flygga SAS men antar alla andra flygbolag tackar SAS nu :)
 

crown

Medlem
SAS nya sida är verkligen kass, till slut orkade jag inte hålla på längre så bokade med Norwegian istället, brukar alltid flygga SAS men antar alla andra flygbolag tackar SAS nu :)
Haha, jag gjorde faktiskt samma sak... Dock var Norwegians tider otroligt kassa på tillbaka vägen, så blev en enkel och bråk med SAS sida för att komma hem igen. Slutade efter mycket om och men att jag bokade genom classic-sidan där det faktiskt fungerade någorlunda.

Jag förstår inte alls hur man kunde släppa den nya hemsidan i nuvarande form. Ännu mer underligt är det då man släppte den först i Danmark, borde man då inte fixa alla buggar och liknande innan man går vidare och lanserar den på fler fronter. Eller har SAS verkligen lyckats missa att sidan fungerar så dåligt som den gör?
 
Toppen