Senaste nytt

Stora förändringar i SAS loungeutbud och FastTrack

Imponerande att du lyckats få kontakt med någon på SAS som är ansvarig för detta. Du kanske kan förmedla den kontakten så kanske vi kan få till en intervju med denne?
Okej, kan vara så att jag har fel :oops:
Jag kontaktade kundtjänst och bad om att få prata med en ansvarig och blev sen uppringd av en.
Kan vara så kanske att dom inte jobbar på sas utan bara för sas.
Kan vara så att jag har fel och då ber jag om ursäkt, jag har tyvärr inte koll på vilka avdelningar som är sas och vika som inte är sas :(

Imponerande att du lyckats få kontakt med någon på SAS som är ansvarig för detta. Du kanske kan förmedla den kontakten så kanske vi kan få till en intervju med denne?

Ekman bad att få tala med en ansvarig. Inte ansvarig för detta(Lounge vid plus biljetter)

För övrig vill jag bara på peka att både du och jag vet att SAS inte anställer ansvariga personer. Någonstans. :rolleyes:
Hur ska man då få kontakt med en ??

SAS kör den här reklamen just nu

Untitled-4.jpg
Untitled-2.jpg

Flyger ca 100 legs inom Europa per år. Ca 80 av dem i SAS Plus. Då jag inte är någon frekvent besökare av flygplatserna som "drabbas" blir jag inte alltför upprörd av nämnda förändringar. Att guldloungen på ARN blir 3% bättre är värt mer för mig än att dricka avslagen Cola med ett gäng högljudda, rejält onyktra ryssar på en lounge i Vilnius...

Emellertid lite road av att folk ser ett sånt enormt värde av att sitta i dessa tredjepartslounger...
Om det inte finns annat att välja på är det ju bättre med fulla ryssar i en lounge än att sitta i baren och se dem och dessuyom måste betala för det.

Jag kommer att sakna loungen i Gdansk mycket då det i mina ögon är en av de bättre av de jag besöker.
Käkar alltid frukost där alt cocktailparty beroende på när jag flyger.
Tröstar mig med att fast-track finns kvar.

Toppen