Senator skrev:Jag vill först och främst tacka
AHO (och alla andra) för den mycket eminenta information som finns, bland annat gällande deals. Sedan tycker jag att du nästan har visat för mycket tålamodNu är det så att självklart har vi alla olika lärokurvor, och baskunskap här på BC.se. Jag anser att kraften i ett sådant kollektivt forum är "Marxistiskt" i sin bas (jag använder detta ord med mycket försiktighet). "Bidra med det du har (i detta fallet kunskap), och ta det du behöver (också kunskap)". Jag observerar några saker som när vi växer jag tror vi bör ha lite koll på:1. Otacksamhet - redaktionen jobbar till stor del pro bono, glöm inte det2. Läs gärna lite innan man frågar; det finns massor av bra info här inne nu3. Till slut, en attityd som retar mig: "Kan inte någon här inne organisera............." Nej, om det är viktigt för dig kan du väl göra det självVi måste dock som sagt komma ihåg att vi alla har olik kunskap, och att "det finns inga dumma frågor, bara dumma svar". Sedan har vi alla olika prioriteringar, intressen och smak; det är det som är lite roligt i livet. Men med lite tacksamhet, omtanke, och egen drivkraft där man inte lägger allt över på andra kommer (också i framtiden) ha ett mycket bra forum här!
Safe and happy travel!Klicka för att utvidga...