Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grym sammanställning:)
Det enda jag ifrågasätter är Max 2 byten i en zon.
Jag har inte själv bokat det men det finns en post om lyckade bonusresor 2016 som går
Brunei (BWN) - Singapore (SIN) - Jakarta (CGK) - Bangkok (BKK) - Europa
Dvs 3 byten.

• Gilla
Reactions: Gus
Det kommer definitivt ta er till Asien i första klass med lite flexibilitet. Enklast att hitta First redan nu är Asiana och Thai, men ni borde planera för att kunna boka om till Lufthansa med 14 dagar till avresa för maximering.

Det finns inget smart sätt att boka First på Lufthansa/Swiss/Singapore Airlines direkt?
Vill inte direkt chansa, att åka Thai first class är inget som lockar mig.

Då ska du nog ställa in dig på att åka business för att inte bli besviken i slutändan.

Kommer man in i Lufthansas First Class Lounge i Frankfurkt om man åker First Thai?

Det går inte att boka First på Lufthansa direkt? Försökt hitta på Uniteds Hemsida, men finns inga First.

Det finns inget smart sätt att boka First på Lufthansa/Swiss/Singapore Airlines direkt?
Vill inte direkt chansa, att åka Thai first class är inget som lockar mig.
Som andra redan skrivit, det är 14 dagar innan tidigast som gäller för att boka Lufthans First med Eurobonuspoäng. Finns inget sätt att komma runt detta.
Har du poäng hos Miles & More så kan du dock boka Lufthansa First tidigare men som jag tolkar det vill du använda eurobonuspoäng.
Swiss och Singapore kan inte bokas med Eurobonus-poäng (Jakarta, Manilla och något ställe till intra Asien går dock att boka Singapore First, där flygs sträckan av Boeing 777-300)

Jag föreslår att du läser igenom denna tråd om du vill veta mer om Lufthansa First
Diverse frågor kring Lufthansa First | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Denna tråd kan säkert ge dig inspiration om hur du kan boka First resor till Asien (tråden för 2017 innehåller inte så mycket info ännu av förklarliga skäl)
Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2016 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Grym sammanställning:)
Det enda jag ifrågasätter är Max 2 byten i en zon.
Jag har inte själv bokat det men det finns en post om lyckade bonusresor 2016 som går
Brunei (BWN) - Singapore (SIN) - Jakarta (CGK) - Bangkok (BKK) - Europa
Dvs 3 byten.
Som sagt, inget som är "bekräftat" men vissa har blivit nekade mer än 2 flighter i avresezonen, det du hänvisar till är inte avresezon utan zonen för hemresa (vilket i och för sig borde ha samma regler).
Tror nog detta är lite som med hur många segment man får ha ut och hem, ibland är det strikt 4+4 och andra gånger går det utmärkt med 5+3.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen