Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
@palmen och övriga proffs - kanske dags för en guide-tråd för att boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng? :) Känns som att frågan dyker upp rätt ofta.
Det finns redan guider om hur man bokar bonusresor med SAS EuroBonus poäng.
Det som skiljer med Lufthansa First class från andra Star Alliance bolag är att man kan boka endast avgångar som är inom 14 dagar från dagens datum.

Det finns redan guider om hur man bokar bonusresor med SAS EuroBonus poäng.
Det som skiljer med Lufthansa First class från andra Star Alliance bolag är att man kan boka endast avgångar som är inom 14 dagar från dagens datum.
Ja, jag vet det. Men många andra verkar inte göra det.

Då hjälper det inte att skapa ytterligare en guide till.
Sannolikheten att de hittar nya guiden för bokning av Lufthansa First class med SAS EuroBonus i framtiden är ganska liten om de inte hittar relevanta information från forumet idag.
Då tror vi olika helt enkelt.

Jag sitter och funderar på december resa till Thailand med familjen.
Vi är 2 vuxna en 2-åring och en 1-åring, 2 st 2-4-1 vouchers.
Men går det att hitta 3 award platser med Thai och när släpper Thai sina awardbiljetter?

• Gilla
Reactions: Gus
Precis. Det är alltid "någon annan" ska göra. Sällan kommer någon kommentar om "jag gör det".

Jodå, men eftersom vanliga dödliga inte längre får redigera gamla poster är det bortkastad tid
för alla utom de som har de befogenheterna att göra något.
Att skriva en guide och sedan om något behöver ändras måste man anmäla
sin egen post för att någon annan ska ändra är skrattretande, för att inte tala om slöseri med tid.

Jodå, men eftersom vanliga dödliga inte längre får redigera gamla poster är det bortkastad tid
för alla utom de som har de befogenheterna att göra något.
Att skriva en guide och sedan behöva anmäla sin egen post för att någon annan ska ändra är skrattretande
för att inte tala om slöseri med tid.
Mitt kommentar var inte riktat mot dig. Du skriver många användbara tips och guider.

Jag håller med dig helt gällande redigering av texter.
Det var synd att Wiki add-on fungerade inte bra. Det spökade med "gilla" statusen om jag har förstått rätt.

Testa vår nya wiki-funktionalitet | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
"Diskussionen hittas inte" vid försök till gilla

Last edited:
Precis. Det är alltid "någon annan" ska göra. Sällan kommer någon kommentar om "jag gör det".
Jag kan absolut göra det, men jag har ingen egen erfarenhet av att boka en sån resa och tänkte att det fanns de som är mer lämpade för att göra det. Dessutom finns det för egen del redigeringsproblemen som @Homer beskriver ovanför.

Känns lite märkligt ändå att det enligt dig först inte finns behov av en separat tråd och sen tycks du vara upprörd över att ingen åtar sig att göra en sån tråd?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen