Det hade ju iochförsig varit lite intressant - en enkel awardbiljett och sedan fortsätta på resan. Fast jag vet inte om man törs chansa på att det skulle fungera...Personalen på Exepdia sa att jag kunde behålla Tokyo->Düsseldorf med ANA i Business class, men då måste jag flyga Firenze->Roma->Düsseldorf och sedan ta mig till Tokyo på egen hand.
Om jag inte behövde att ta mig till Firenze hade jag kanske behållit bokningen.Det hade ju iochförsig varit lite intressant - en enkel awardbiljett och sedan fortsätta på resan. Fast jag vet inte om man törs chansa på att det skulle fungera...
Det var ganska billigt med Avios och Air Berlin på mina datum...Om jag inte behövde att ta mig till Firenze hade jag kanske behållit bokningen.
Det är inte speciellt enkelt eller billigt att ta mig till Firenze varken på den dagen eller dagen innan.
Det fanns inte på mina datum...Det var ganska billigt med Avios och Air Berlin på mina datum...
När begärde du återbetalning?Nu har jag fått både min ebookers.de och Alitalia rufund. Det försvann ca 500 SEK i valutapåslag och pga att den svenska kronan har stärkts. Har man något case mot kreditkortbolaget för att kunna få tillbaka dessa förluster?