simon_says91
Medlem
Det hände inte när jag checka in väskan i Manila till Stockholm via Bangkok, Tokyo och FrankfurtLHs ground crew kommer att tagga om dina väskor i FRA el MUC ifall du inte har HON-taggar från början.
Det hände inte när jag checka in väskan i Manila till Stockholm via Bangkok, Tokyo och FrankfurtLHs ground crew kommer att tagga om dina väskor i FRA el MUC ifall du inte har HON-taggar från början.
Då var du ankommande med LH F, min tanke var avgående i F från FRA/MUC. Men du har rätt dom kanske inte alltid gör det.Det hände inte när jag checka in väskan i Manila till Stockholm via Bangkok, Tokyo och Frankfurtdock kom dem ut först då dem hade Thai First tag på dig.
Så om min resa startar på CPH gäller det att väskorna blir upptaggade så redan där alltså... finns dessa taggar på flygplatser där SAS står för incheck (star alliance)..?
Lika begränsad var kunskapen om det "etui" som resenärer i Lufthansa First Class kan förvara sitt boarding card i.
Aha.. vad snackar vi om för trevligt etui...? Bild..?
Ska detta också finnas hos SAS vid incheck där?
Fodral till boardingpassen.
Personalen i såväl SAS check-in samt i loungen på Kastrup (eller Copenhagen airport som det heter numer) tittade på mig som om jag vore från en annan planet när jag frågade om det ack så viktiga fodralet.
Fick dom i Frankfurt.
Ursäkta den dåliga bildkvalitén.
Visa bifogad bild 57444
Det skall du ha! När flyger du, kanske råckar träffas i FCT nästa tisdag?Finns säkert ett svar på detta i tråden men har inte gått i genom allt.
Jag flyger CPH-FRA-MUC-HKG med MUC-HKG i F, har jag tillgång till FCT i FRA även när jag flyger F ut från MUC eller?