En fråga. Vet inte om det är rätt placerat. Har en ekonomibiljett hem fredag 9/9 från Sfo som är betald från företaget. Hittat Lufthansa F på samma flyg. Är det värt att boka för poäng och strunta i ekonomibiljetten? I sådant fall slänger jag mig på luren och ringer tallin![]()
Hittar du plats nu så skall du hålla dig vaken lite till och ringa direkt när de öppnar. Annars kan platsen vara borta när du vaknar.Har aldrig åkt Lufthansa F och kommer nog inte få chansen igen då det bara är jag nu (utan fru och son). Ringer tallin imorgon bitti när jag vaknar så![]()
Tänk på att om du har vidare resa från Frankfurt / München på samma biljett som din ekonomi från San Francisco så kommer de brinna inne också.En fråga. Vet inte om det är rätt placerat. Har en ekonomibiljett hem fredag 9/9 från Sfo som är betald från företaget. Hittat Lufthansa F på samma flyg. Är det värt att boka för poäng och strunta i ekonomibiljetten? I sådant fall slänger jag mig på luren och ringer tallin![]()
Har aldrig åkt Lufthansa F och kommer nog inte få chansen igen då det bara är jag nu (utan fru och son). Ringer tallin imorgon bitti när jag vaknar så
Edit: hoppades på att kunna uppgradera till business men den verkar knökfull. Vill gärna ha en ordentlig sömn på flyget så då får det bli F