Agö
Medlem
Det är väl uppenbart för alla och envar att dom inte satsar på det heller.Jag sa inte att dom har lyckats med det dom vill uppnå![]()
Det är väl uppenbart för alla och envar att dom inte satsar på det heller.Jag sa inte att dom har lyckats med det dom vill uppnå![]()
Fast det är väl inte sant, de behandlas väl bara på normalt SAS-vis. Illa är att ta i tycker jag.Samtidigt är det ju unikt att de "bästa" kunderna behandlas illaKanske en framtida uttalad förmån. Betala mest - bli behandlad som pest!
Det finnes relativt mye å gjøre.Som EBP har jag förmedlat mina intryck (både ris och ros) från vårens longhaul till PEK och LAX. Temat var "kundfokus"....
Det finns lite att göra....
Obligatorisk seat block tror jag inte på. Det skulle betyda att för varje EBP så kan man inte sälja en biljett.Man har ju aviserat om att i EB 3.0 skall EBP ha obligatoriskt seatblock. Förvisso är inte 3.0 lanserad ännu men jag blir lite trött av att se seatingkartan för morgondagens flygning där jag konstaterar att av pluskabinens 9 lediga säten så är 4A-C helt ledig och likväl så har jag min perk i form av en mittsätesryttare på 1E......
Nyttjas alla lediga fönsterplatser samt den lediga gångplatsen så har alla mittsätet ledigt men så blir nog inte fallet.....
Enig. Og dessuten er ofte personen som kommer i 1B/1E en Pandion som er blitt seated av gate manager under boarding. Been there more than once...Obligatorisk seat block tror jag inte på. Det skulle betyda att för varje EBP så kan man inte sälja en biljett.