Senaste nytt

Diverse frågor kring Lufthansa First

Kan svara ungefär samma, "så är det nog". Röker varken cigarr/cigaretter så jag gick aldrig till det rummet för att undersöka om det fanns. Men tidigare har det varit så att det erbjudits i FCT.

När jag åkte lufthansa first så gillade jag cigarrummet i fct bäst av allt med hela resan! Efter resan skaffade jag en egen humidor och kan nu unna mig en cigarr när jag vill. Men jag saknar att få cigarren snoppad och få en rekommenderad dryck serverad till cigarren :).

Och fortfarande i FCT väl?
Visst finns det cigarrer i FCT i Frankfurt:
20160505_100529.jpg

20160505_100553.jpg

Det är trevligt att de bjuypå cigarrer men de skulle gärna ha fått lyfta nivån på dem ett snäpp eller två så de matchar övriga utbudet

Jag planerar en resa till Asien under höstlovet med kidsen, 9 och 12. De ska få flyga (mest) F och ha lite trevligt under tio dagar. Det finns gott om poäng och 3 Amex vouchers. 12-åringen räknas väl som vuxen men vilken poängrabatt får jag med *A för en 9-åring? Kikade på SAS award chart för *A men det står inget om barn.

Jag planerar en resa till Asien under höstlovet med kidsen, 9 och 12. De ska få flyga (mest) F och ha lite trevligt under tio dagar. Det finns gott om poäng och 3 Amex vouchers. 12-åringen räknas väl som vuxen men vilken poängrabatt får jag med *A för en 9-åring? Kikade på SAS award chart för *A men det står inget om barn.
Du får ingen rabatt för barn 2-11 år när du bokar Star Alliance Award med SAS EuroBonus poäng.

Hoppas jag hittat till rätt tråd, annars får någon gärna hänvisa till rätt.

Har bokat CPH-EWR med SAS i C i augusti och använt med 2-4-1. Nu börjar det här med LH F bli frestande och min fråga till er är, vad hade ni gjort hade ni satsat på F på utresan och betalt 50 000 fler EB-poäng och cash, runt 4000? eller mer?

Toppen