Senaste nytt

Diverse frågor kring Lufthansa First

Dr. Miles

Expert
Jag valde bort att flyga NRT-SIN i F eftersom det var flyg extremt tidig morgon eller natt och det då hade varit svårare att hålla sig vaken och njuta.
Det måste vara Singapore->Tokyo Narita med ANA som har tidig morgonavgång, inte Tokyo Narita->Singapore.

Tokyo Narita->Singapore har sen ankomsttid men det är inga problem som avgångstid. (runt kl. 18)
 

Swisser

Medlem
Preferenserna är olika. Personligen sover jag gärna i F och det tillhör en del av F-upplevelsen - på med pyjamas, få stolen omställd i liggläge och bäddad, etc. Har man tur och det inte är så många i F-kabinen, så kan man få en separat sittplats för att sova i och den bokade platsen att sitta i.
 

kaktusen

Medlem
Om man åker F i jobbet och ska ha viktiga möten och sedan tillbaka direkt till jobbet så är det förstås viktigt att sova och kanske dricka lite mindre. Om man åker F bara för att njuta och inte måste jobba är situationen annorlunda IMHO. Då vill man vara vaken, dricka god champagne, härliga viner och god mat. Sova kan man göra när man är död:)
 
Finns säkert redan svar på denna frågan men 93 sidor var för mycket att ta sig igenom när jag inte lyckades hitta svaret via sökfunktionen.
Jag har precis kommit över 2 biljetter i LH F i en 747-8, jag valde att sätta oss på rad 1A och K, är det ok att sitta som par med de mellanrummet eller bör man välja 3 D och G?
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen