Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

URL är nog bara en kvarleva sedan tidigare... tar du bort "optiontown" i länken funkar den lika bra ändå..

I övrigt har ju det alltid handlat om att man enbart kan bli aktuell för uppgradering på SK-flighter, oavsett om det var Optiontown förr eller nu med Plusgrade.. Eller har jag missförstått dig? :) Ser ingen skillnad i de bilder du lade upp nämligen

URL var bara lite komisk, att man inte brytt sig om att namnändra utan "bara" bytt tjänsten...

Och syftet med bilderna vara dels att visa man from (då vid uppladdningstidpunkten) i alla fall får upp SK flighterna även om den är kombinerad med andra bolag i samma bokning. Dels at visa nivåer vs. styrka på buden utifall någon "novis" vile se hur det ser ut i Real Life... Vi nördar vi vet ja "allt redan" o_O eller i alla fall "en del..." ;)

Tror ni min/max-buden förändras över tid? Jag har en resa bokad i Augusti i GO LAX-ARN som jag skulle vilja uppgradera till C, nu ligger buden på

Min (SEK/Poäng) - Mid (SEK/Poäng) - Max (SEK-Poäng)
3500:-/40k - 6500:-/70k - 10.000:-/100k

Kanske bör man vänta tills det närmar sig?

URL var bara lite komisk, att man inte brytt sig om att namnändra utan "bara" bytt tjänsten...
Den biten av urlen är väl för tracking/analys. Byter de namn på den så blir det eventuellt jobbigare att tracka förändringar i hur folk klickar på länken före/efter optiontown vilken man nog är intresserad av. Alltså: det finns nog anledning att inte byta namn på den

Ungefär när verkar man få besked om det gått igenom? Kan man lägga ett bud i god tid (säg några månader) och sedan redigera upp det ifall det verkar som det inte fungerar?

Jag funderar på hur mycket taktik man kan använda sig av helt enkelt. Optiontown kändes på sätt och vis lättare för då fick man ett pris och det var det som gällde, nu däremot kan man ju (försöka) taktikspela rejält. Eller?

Ungefär när verkar man få besked om det gått igenom? Kan man lägga ett bud i god tid (säg några månader) och sedan redigera upp det ifall det verkar som det inte fungerar?

Jag funderar på hur mycket taktik man kan använda sig av helt enkelt. Optiontown kändes på sätt och vis lättare för då fick man ett pris och det var det som gällde, nu däremot kan man ju (försöka) taktikspela rejält. Eller?
Om allt fungerar som utlovat kan man bara buda tills det är 48h kvar, och svar kommer 36h innan resa, så det ska inte vara möjligt att ge ett nytt bud om det tidigare inte accepteras.

Tror ni min/max-buden förändras över tid? Jag har en resa bokad i Augusti i GO LAX-ARN som jag skulle vilja uppgradera till C, nu ligger buden på

Min (SEK/Poäng) - Mid (SEK/Poäng) - Max (SEK-Poäng)
3500:-/40k - 6500:-/70k - 10.000:-/100k

Kanske bör man vänta tills det närmar sig?

Min resa LAX-ARN i slutten av Juli ligger på 385EUR-->1050EUR
(Fra GO->BIZ)

Toppen