Jag provade det på två bokningar jag har, varav en longhaul, och fick som svar att det inte var tillgängligt. Men med en vanlig bokning på samma resa som longhaulen kan jag lägga bud.Någon som provat att lägga bud på en awardbokning?
Jag provade det på två bokningar jag har, varav en longhaul, och fick som svar att det inte var tillgängligt. Men med en vanlig bokning på samma resa som longhaulen kan jag lägga bud.Någon som provat att lägga bud på en awardbokning?
+2 för mig. Jag har 2 tor till USA i maj som är bokade i + och betalade för uppgradering på Optiontown.Har lagt in en OT till en SAS flight i juni, men inte sett någon refund.
Är det 100% att OT inte kommer att uppgradera? Vågar jag lägga ett bud genom nya SAS systemet på samma flight som jag redan kört OT på?
Vad menar du med URL:en? Jag kan inte se att den fortfarande heter optiontown?Mina polare och deras familj har en gemensam resa med oss till OGG i sommar. STO-LAX-OGG-SFO-NYC-STO, där fungerar Plusgrade som tänkt.
Dvs den visar hela resan men enbart SK segmenten är tillgängliga för bud...
Det roliga i kråksången är dock följande... hmm.. SAS-IT...???
Uppgradera din flygresa - SASoptiontown
Deras URL heter fortf. Optiontown...
Ursprungsläget ser då ut så här...
Visa bifogad bild 52098
Om man höjer til Max...
Visa bifogad bild 52099
Lite noteringar inför framtiden...
Fick svar från supporten nu att det ska fungera. Testade på nytt, men fick samma resultat. Gjorde ett nytt försök direkt efter och nu gick det bra! Jag får upp alla delsträckor och de som flygs av SAS går nu att lägga bud på. Kan någon annan bekräfta?
Vad menar du med URL:en? Jag kan inte se att den fortfarande heter optiontown?
Mina polare och deras familj har en gemensam resa med oss till OGG i sommar. STO-LAX-OGG-SFO-NYC-STO, där fungerar Plusgrade som tänkt.
Dvs den visar hela resan men enbart SK segmenten är tillgängliga för bud...
Det roliga i kråksången är dock följande... hmm.. SAS-IT...???
Uppgradera din flygresa - SASoptiontown
Deras URL heter fortf. Optiontown...
Ursprungsläget ser då ut så här...
Visa bifogad bild 52098
Om man höjer til Max...
Visa bifogad bild 52099
Lite noteringar inför framtiden...