BW DiamondHenrik_B skrev:Vad matchade du emot?Klicka för att utvidga...
Hur många Hilton nätter har du på ett år?JSQ skrev:Kan meddela att det gick att statusmatcha till Diamond ytterligare en gång. Matchade till Diamond tom. Mars 2017 under mars månad och har nu fått det förlängt tom. Mars 2018.Klicka för att utvidga...
Innan april i år 0.011430121 skrev:Hur många Hilton nätter har du på ett år?Klicka för att utvidga...
Var kan du se hur länge ditt Diamond status gäller?JSQ skrev:Kan meddela att det gick att statusmatcha till Diamond ytterligare en gång. Matchade till Diamond tom. Mars 2017 under mars månad och har nu fått det förlängt tom. Mars 2018.Klicka för att utvidga...
Harnos skrev:Var kan du se hur länge ditt Diamond status gäller?Klicka för att utvidga...
JSQ skrev:Man kan skriva till deras Twitter eller lägga in ett ärende via hemsidan så får man svar om hur länge det gäller.Edit: Ska säga att jag fick inget mail om att det blev förlängt utan det fick jag veta genom att jag frågade HHonors om hur länge min status var giltig.Klicka för att utvidga...
JohnR skrev:Man får alltså räkna med att det tar en månad? Jag mailade för två veckor sedan, har inte hört ett ord,men då finns det kanske hopp ändå.Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Jag frågade för mig själv i går och min status gäller till mars -17 som utlovat. Nämnde rapporterna om att folk fått status förlängd till 2018 (utan att be om det själv) och de sade att de ej förlänger. Nåväl, det är vad kundtjänst sade.Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Bara jag som fått HHD direkt från CCG?Funkade bra i Seoul förra veckan, uppgraderad till riverview exec floor, ingen suite dock.Klicka för att utvidga...
Här är den nya länken:bnr skrev:Hmm, kommer inte åt kampanjsidan...Klicka för att utvidga...
Skriv till dem på twitter, maila eller ring dem.Cristoffer Cedergren skrev:Nån som vet hur man kollar i appen hur lång giltighetstiden är på sin nuvarande status?Klicka för att utvidga...
Jag har inte testat ännu.
Jag hade bara en natt förra året då jag matchade mitt BWD till HHD, så jag antager att det inte behövs.Andreas.Net skrev:Måste man ha nätter på BW för att kunna matcha, jag har inte bott en enda natt där ?Klicka för att utvidga...