agehall
Medlem
Lutar åt SPG/Marriott.OT: Hos vilka kommer du att bo i fortsättningen, istället för hos Hilton?
Lutar åt SPG/Marriott.OT: Hos vilka kommer du att bo i fortsättningen, istället för hos Hilton?
Och 30 på mig, lutar åt att helt strunta i statusBra - då har ni bara en 30 nätter till vardera för att väga upp för den business de kommer att tappa från mig.
Vem är bitter och för vad menar du?"Bedöm din bitterhet på en skala från 1 till 10 där 1 är inte alls bitter och 10 är väldigt bitter"
-1-----------------5---------------x-10-
![]()
Det får nog var och en avgöra självVem är bitter och för vad menar du?![]()
Trevlig skala men hade gärna sett den fortsätta österut mot 14-15 nånting där jag befinner mig. Kanske ska testa förlängning till 2018 och hamna på minus 2 på bitterskalan"Bedöm din bitterhet på en skala från 1 till 10 där 1 är inte alls bitter och 10 är väldigt bitter"
-1-----------------5---------------x-10-
![]()
Jo. Men min poäng är ju att alla typer av statusmatchningar är ju orättvisa på ett eller annat sätt.Trevlig skala men hade gärna sett den fortsätta österut mot 14-15 nånting där jag befinner mig. Kanske ska testa förlängning till 2018 och hamna på minus 2 på bitterskalan
Jo. Men min poäng är ju att alla typer av statusmatchningar är ju orättvisa på ett eller annat sätt.
Håller med! tycker även dem gångerna då man i hotell statusmatch fall kunnat visa högsta status hos en KONKURRERANDE kedja samt kontoutdrag på hur man fått statusen är ok.nej, det håller jag inte med om. Både American Airlines och SPG sköter detta exemplarisk i min bok. Där finns det quid pro quo som är rättvisa för alla involverade. Där "testar man på" ett tag, och sedan krävs det ett minimum för att behålla den status man får testa. Kraven är hellre inte så höga. Det vinner alla på..
Och 30 på mig, lutar åt att helt strunta i status
och boka det som passar för tillfället