BW DiamondVad matchade du emot?
Hur många Hilton nätter har du på ett år?Kan meddela att det gick att statusmatcha till Diamond ytterligare en gång. Matchade till Diamond tom. Mars 2017 under mars månad och har nu fått det förlängt tom. Mars 2018.
Innan april i år 0.Hur många Hilton nätter har du på ett år?
Var kan du se hur länge ditt Diamond status gäller?Kan meddela att det gick att statusmatcha till Diamond ytterligare en gång. Matchade till Diamond tom. Mars 2017 under mars månad och har nu fått det förlängt tom. Mars 2018.
Var kan du se hur länge ditt Diamond status gäller?
Man kan skriva till deras Twitter eller lägga in ett ärende via hemsidan så får man svar om hur länge det gäller.
Edit: Ska säga att jag fick inget mail om att det blev förlängt utan det fick jag veta genom att jag frågade HHonors om hur länge min status var giltig.
Man får alltså räkna med att det tar en månad? Jag mailade för två veckor sedan, har inte hört ett ord,men då finns det kanske hopp ändå.
Jag frågade för mig själv i går och min status gäller till mars -17 som utlovat. Nämnde rapporterna om att folk fått status förlängd till 2018 (utan att be om det själv) och de sade att de ej förlänger. Nåväl, det är vad kundtjänst sade.
Bara jag som fått HHD direkt från CCG?
Funkade bra i Seoul förra veckan, uppgraderad till riverview exec floor, ingen suite dock.