Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

Var kan du se hur länge ditt Diamond status gäller?

Man kan skriva till deras Twitter eller lägga in ett ärende via hemsidan så får man svar om hur länge det gäller.

Edit: Ska säga att jag fick inget mail om att det blev förlängt utan det fick jag veta genom att jag frågade HHonors om hur länge min status var giltig.

Man får alltså räkna med att det tar en månad? Jag mailade för två veckor sedan, har inte hört ett ord,men då finns det kanske hopp ändå.

Man kan skriva till deras Twitter eller lägga in ett ärende via hemsidan så får man svar om hur länge det gäller.

Edit: Ska säga att jag fick inget mail om att det blev förlängt utan det fick jag veta genom att jag frågade HHonors om hur länge min status var giltig.

Jag frågade för mig själv i går och min status gäller till mars -17 som utlovat. Nämnde rapporterna om att folk fått status förlängd till 2018 (utan att be om det själv) och de sade att de ej förlänger. Nåväl, det är vad kundtjänst sade.

Man får alltså räkna med att det tar en månad? Jag mailade för två veckor sedan, har inte hört ett ord,men då finns det kanske hopp ändå.

Nja, vad jag menade var att jag tidigare under mars månad matchade mig till HHD och då gällde min status till Mars 2017. För lite mer än två veckor sen skickade jag in en ny ansökan om statusmatch på kampanjsidan (efter att ha läst om andra som gjort detta på FT). I förrgår så skickade jag in ett mail via deras formulär på hemsidan för att fråga hur länge min status gällde och fick då svaret Mars 2018. Men vad jag läst på FT så får man räkna med att det tar ett bra tag innan man får ett svar via mail.

Jag frågade för mig själv i går och min status gäller till mars -17 som utlovat. Nämnde rapporterna om att folk fått status förlängd till 2018 (utan att be om det själv) och de sade att de ej förlänger. Nåväl, det är vad kundtjänst sade.

Jag gjorde en ny begäran via kampanjsidan och pratade aldrig med kundtjänst, efter att ha läst om det på FT.

Bara jag som fått HHD direkt från CCG?
Funkade bra i Seoul förra veckan, uppgraderad till riverview exec floor, ingen suite dock.

Jag fick bara HHG när jag matchade mitt CCG i början av mars dock så var det ingen kampanj aktiv då utan jag skickade ett mail till dem och frågade om statusmatch. Tror kanske att jag tom. skrev om dom kunde matcha mig specifikt till HHG då vilket kanske var dumt då men men det löste sig ju ändå :)

Toppen