Korrekt, det var embassy suites.Det var väl ett Embassy Suites tidigare? Och jag känner inte igen beskrivningen av handfat mitt i rummet.
Jag tycker rummen är trevliga och ibland är läget jättebra för mig (har kunder nere i Financial District) men frukosten är riktigt usel.
Hilton Times square eller Hilton Garden Inn/Times Square Central?
Jag gillar iofs Bryant park vilket talar för det senaste? Någon som har koll på hur de är på riktigt?
Det ligger på 42nd St ett kvarter från Bryant ParkVar ligger HGI Times Square Central? Antar att det ligger en bit norr ut från 42e. HGI Times Square South (som jag har bott på nyligen) ligger på 42e gatan och ett kvarter ifrån Bryant Park.
Ska bo där nästa vecka. Hur ser det ut med antalet väskor på flygbussen? Vi är tre stycken med totalt sex väskor.Hilton Times Square är ett av mina favorit-Hiltons i NYC. Perfekt läge mindre än ett kvarter från Port Authority dit jag alltid tar flygbussen till/från Newark så slipper man taxi på Manhattan till/från hotellet. Fräscha rum, bra fitness center och trevlig personal. Frukosten helt ok och en liten men trevlig lobbybar.
HGI Times Square Central är väl som alla andra HGI, rätt opersonligt men good value for money. Flygbussen stannar ju även vid Bryant Park så i det avseendet är ju läget också bra.
Hmm, jag har fått för mig att det heter "south".Det ligger på 42nd St ett kvarter från Bryant Park
Hmm, jag har fått för mig att det heter "south".
Numera har bussarna sällan eller aldrig utrymme under bussen för bagage, så man får ta med sig det ombord på bussen och där finns det inte så gott om plats. Om ni kliver på bussen vid Bryant Park borde det funka, den blir rätt full vid sista stoppet på Port Authority.Ska bo där nästa vecka. Hur ser det ut med antalet väskor på flygbussen? Vi är tre stycken med totalt sex väskor.